معرف

معرفی کننده برترین سایتها و صفحات وب

معرف

معرفی کننده برترین سایتها و صفحات وب

در این سایت خواهید توانست بهترین صفحات وب، سایتها و وبلاگها را مشاهده نمائید. این صفحه به صورت پی در پی بروزرسانی خواهد شد.

۱ مطلب در مرداد ۱۳۹۸ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

همیشه از یک لایه رژ استفاده کنید، آنرا کمی با دستمال کاغذی پاک کنید و سپس دومین لایه را بزنید.

اگر لب های بزرگی دارید می توانید بـه اسانی از رژ لب های تیره استفاده کنید. با کلیک کردن بر این جا می توانید با نکاتی در مورد استفاده از رژ لب تیره آشنا شوید.

اگر تا این قسمت از کار، از لب های خود راضی هستید، می توانید کمی بالم لب روی آن زده و کار را در همین نقطه بـه پایان برسانید.

با انجام اینکار، ظاهر لب هایتان مرتب تر، آراسته تر و جذاب تر خواهد شد. با استفاده از خط لب، از یک سمت خط طبیعی لب ها، خطی تا سمت دیگر بکشید.

مخصوصا رنگ های قرمز با تن نارنجی و خود نارنجی، برروی چهره های گرم بسیار زیبا بـه نظر می‌آیند و پوست هایی با ته رنگ سرد با رنگ قرمز گیلاسی و شرابی سازگار هستند.

هم چنین برای این افراد رنگ آلویی تیره، بنفش تیره و انواع قرمز بسیار جذاب می باشد در حالی کـه باید از رژهای کم رنگ دوری کنند. البته این بدین معنا نیست کـه از رژ لبی بـه رنگ پوست استفاده نکنید.

 در صورت داشتن چشمانی آبی یا خاکستری، رنگ هایی با زمینه سرد مانند طلایی یا دودی عالی خواهند بود. طلایی روشن یا بلوند دودی را امتحان کنید.

فراموش نکنید برای انجام رنگ کردن مو در خانه باید این موارد را یاد بگیرید:

مانند افراد دارای پوست بسیار روشن، کسانی کـه دارای پوست روشن هستند هم نباید از رنگ هایی با تن زرد و طلایی استفاده کنند و بـه جای آن رنگ هایی با تنالیته رنگی گل رز و تافی بکار ببرند.

اگرمن رنگ۳/ ۱۰رو با قهوه ای طلایی۴ مخلوط کنم چه رنگ روی مو در فاطمه حبشی میادموی سفیدرو می پوشونه

اگر قصد افزایش ماندگاری رژ لب تان را دارید، اساسی ترین قانون، استفاده از یک پرایمر لب اسـت. این مرحله ی کوچک روی لب شـما یک پایه ی لطیف ایجاد خواهد کرد و باعث خواهد شد تا رژ لب شـما خیلی بیشتر جذب لب ها شود.

خانم هایی با پوست روشن احساس رنگ پریدگی می کنند. پوست این افراد در زیر آفتاب می سوزد، ولی پس از مدتی در بعضی از آنها ممکن اسـت کـه سوختگی تبدیل بـه حالت برنزه بشود.

با استفاده از یک براش کانسیلر کوچک، مقدار کمی کانسیلر بـه اطراف لب ها زده و این نواحی را تمیز کنید.

  • مهسا فرقانی