معرف

معرفی کننده برترین سایتها و صفحات وب

معرف

معرفی کننده برترین سایتها و صفحات وب

در این سایت خواهید توانست بهترین صفحات وب، سایتها و وبلاگها را مشاهده نمائید. این صفحه به صورت پی در پی بروزرسانی خواهد شد.

  • ۰
  • ۰


شاید از خود بپرسید که چگونه محتوا را بازنویسی کنیم؟ معمولاً وقتی مقاله ای نوشته می شود، فرض بر این است که به طور کامل و کامل نوشته شده است و اکنون ممکن است ایجاد تغییرات در آن دشوار به نظر برسد. در ادامه روش‌های رونویسی را به شما می‌گوییم که می‌توانید از آنها برای رونویسی محتوای خود به راحتی هر چه بیشتر استفاده کنید.

استفاده از مترادف ها

سعی کنید کلمات مشابه را جایگزین کنید و همان مفهوم را با عبارات دیگر بیان کنید بدون اینکه روان و روان متن را تغییر دهید.

تغییر شکل و ساختار کلمات و جملات

علاوه بر استفاده از مترادف ها، می توانید شکل و ساختار جملات و کلمات را نیز تغییر دهید. با استفاده از این روش این فرصت را دارید که معنی همان عبارت را به عبارتی دیگر بیان کنید.

ساختار قوانین را تغییر دهید

جایگزینی فعل تا زمانی که به محتوا آسیبی نرساند، می تواند یک تکنیک بازنویسی به حساب آید.

تغییر اعداد و درصد

علاوه بر تغییر ساختار دستوری و ایجاد مترادف، اعداد و درصدها را می توان به روش های دیگری نیز بیان کرد.

کلمه مرکب را تغییر دهید

تا زمانی که معنی جملات را از بین نبرید، می توانید از جابجایی های موقعیت جمله مانند فعل و فاعل یا موقعیت های معلوم و مجهول برای بازنویسی محتوا استفاده کنید. علاوه بر این، استفاده از روش های فوق با هم می تواند بازنویسی موفق را تضمین کند.

5 نکته برای بازنویسی مقالات از وب سایت های دیگر

چه بخواهیم چه نخواهیم، ​​بازنویسی محتوا بخشی از نوشتن محتوا است. حتی اگر یک کپی رایتر با تجربه باشید، باز هم چیزهایی وجود دارد که نمی دانید و برای نوشتن محتوا باید به سایت های دیگر مراجعه کنید. در چنین شرایطی باید سعی کنید مقاله خود را کاملتر کنید و موضوعات بیشتری را نسبت به مقاله اصلی پوشش دهید. هنگام بازنویسی مقالات از وب سایت های دیگر بهتر است به نکات زیر توجه کنید:

مقاله را به زبان خود بازنویسی کنید

قطعاً نمی خواهید مقاله خود را از سایت شخص دیگری کپی کنید! کپی کردن محتوا نه تنها اعتبار شما را به عنوان نویسنده کاهش می دهد، بلکه بر رتبه بندی وب سایت شما نیز تأثیر منفی می گذارد. پس بهتر است یک یا چند مقاله در مورد موضوع مورد نظر خود در جاهای مختلف بخوانید و آنچه را که از آنها می آموزید به زبان خود بنویسید.

پاراگراف به پاراگراف را بازنویسی کنید

اگر می خواهید متن را کلمه به کلمه بنویسید، از کلمات استفاده شده در متن اصلی استفاده کنید. ابتدا تمام بخش های مقاله را بخوانید و محتوای هر بخش را با مرور نظر خود یادداشت کنید. این باعث می شود که مقاله نهایی 100٪ با نسخه اصلی متفاوت باشد.

از روش محتوای منبع استفاده کنید

بازنویسی محتوا فقط برای ایده گرفتن نیست، بلکه سرعت ما را نیز افزایش می دهد. برخی افراد متوجه می شوند که بازنویسی روشی بسیار سریعتر از نوشتن یک قطعه کامل از محتوا است، به خصوص اگر با محدودیت زمانی برای تولید محتوای جدید برای وب سایت خود مواجه شوند. یکی از استراتژی‌هایی که می‌توانید برای بازنویسی سریع محتوا از آن استفاده کنید، کپی کردن طرح کلی مقاله در صفحه Word خود است. این به شما کمک می کند به جای از دست دادن جریان مقاله، ایده ای برای پاراگراف های بعدی داشته باشید. همچنین به شما این امکان را می دهد که اطمینان حاصل کنید که هیچ یک از محتوای اصلی را کپی نکرده اید. هنگامی که مطمئن شدید که محتوای شما منحصر به فرد است، پاراگراف مربوط به محتوای اصلی را که تازه بازنویسی کرده اید حذف کنید و به پاراگراف بعدی بروید.

از تغییر نترسید

به یاد داشته باشید که بازنویسی نباید خلاقیت شما را متوقف کند. اگر ایده جدیدی دارید یا با چیزی در محتوای اصلی مخالف هستید، از ایجاد تغییرات نترسید. بیایید صدای خود را به گوش مردم برسانیم. درست است که شما در حال بازنویسی هستید، اما فرض می کنید که کاملاً از متن اصلی الهام گرفته اید. نیازی به چسبیدن به متن اصلی نیست مگر اینکه مشتری از شما بخواهد.

بیشتر به محتوای خود اضافه کنید

در نهایت، اگر به هر دلیلی نگران «برداشتن» مقاله‌تان از نسخه اصلی هستید، راه‌هایی برای افزودن مطالب بیشتر پیدا کنید و آن را متعلق به خودتان کنید. چیزهای زیادی وجود دارد که می توانید به محتوای خود اضافه کنید و کارهای متفاوتی برای بهتر شدن مقاله خود نسبت به نمونه مشابه انجام دهید. نکات و ایده های اضافی خود را اضافه کنید و راه هایی بیابید تا مطمئن شوید کار شما فقط بازنویسی نیست. وقتی مقاله ای بهتر و کاملتر از مقاله اول می نویسید، خوب منتشر کرده اید.
 

  • ۰۳/۰۲/۱۸
  • مهسا فرقانی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی