معرف

معرفی کننده برترین سایتها و صفحات وب

معرف

معرفی کننده برترین سایتها و صفحات وب

در این سایت خواهید توانست بهترین صفحات وب، سایتها و وبلاگها را مشاهده نمائید. این صفحه به صورت پی در پی بروزرسانی خواهد شد.

  • ۰
  • ۰

متن آهنگ آصف آریا دستات

چرا نسبت به من سردی چیکار بودش با من کردی

اگه دیدی که دلتنگی یا شد قسمت که برگردی

شاید چارش همینه که ببینم از تو من زنگی یا یه عکسی

یا یه قلبی آهنگی

چرا عشقت اینجوری تو مغز من فرو رفته

چرا یه شب نباشی قلب من از رنگ و رفته

بیا آشتی کنیم بریم تو جاده آخر هفته همین هفته

دستات از شیشه بیرونه

میشه دیوونه اونیکه داره میرونه

عاشقونه و همسفرو با تو میخونه

باز به عشقت این شمالو پشت فرمونه

موج دریای چشات اسکله ی قلبمو میشکنه

سایه ی عشقت برام قدش از دیوار چین بیشتره

از بلندای نگات شهر عشقت قد یه کشوره

تا ته این جاده رو با تو رفتن عشق من عشقمه

دستات از شیشه بیرونه

میشه دیوونه اونیکه داره میرونه

عاشقونه و همسفرو با تو میخونه

باز به عشقت این شمالو پشت فرمونه

آهنگ جدید آصف آریا به نام «دستات»

  • ۰۲/۰۷/۰۶
  • مهسا فرقانی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی