معرف

معرفی کننده برترین سایتها و صفحات وب

معرف

معرفی کننده برترین سایتها و صفحات وب

در این سایت خواهید توانست بهترین صفحات وب، سایتها و وبلاگها را مشاهده نمائید. این صفحه به صورت پی در پی بروزرسانی خواهد شد.

۲ مطلب در تیر ۱۴۰۲ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

متن آهنگ علی زند وکیلی باورم کن

رفتی؛ که من در نیمه ی تاریکِ این سیاره باشـم!♫!
رفتی؛ که مثلِ سایه ای، روی زمین آواره باشـم!♫!
رفتی وُ جای خالیت را در کنارم، حس نکــردی!♫!
رفتی وُ چیزی از عذابِ انتظارم، حس نکـردی!♫!
می سـوزم؛ امّا آتشِ عشقِ تو، خاموشی ندارد!♫!
می میــرم؛ امّا داغِ چشمانت، فراموشی ندارد!♫!
باید مرا باور کنی! تنهـــاترین مردِ زمینـــم!♫!
تو؛ در طلوعِ تازه ای… من؛ در غروبِ آخرینــم!♫!
من؛ بی تو در شبهــای دلتنگی، اسیرم… بـاورم کن!♫!
من؛ بی تو مثلِ تک درختی، در کویــرم… بـاورم کن!♫!

زیبـــای من؛ در جشنِ میلادِ تو وُ زیبــاییِ تو!♫!
من؛ آخرین شمعـــم، که می خواهم بمیــرم!♫!
باورم کــــن! باورم کـــــن!♫!
باید مرا باور کنی! من با توأم، هر جــا که باشی!♫!
شایــد؛ تو هم دلتنگی ام را حس کنی، تنهـا که باشی!♫!
با من، بمان… با من، بخوان؛ افسانه ی تنهـایی ات را!♫!
با من، بمان… در چشمهای من ببین، زیبــایی ات را!♫!
من؛ بی تو در شبهای دلتنگی، اسیـرم… باورم کن!♫!
من؛ بی تو مثلِ تک درختی، در کویـرم… باورم کن!♫!
زیبای من؛ در جشنِ میـلادِ تو وُ زیبـاییِ تو!♫!
من؛ آخرین شمعم، که می خواهم بمیــرم!♫!
بـــاورم کن! بـــــاورم کن!♫!

https://musicdel.ir/single-tracks/64798/

  • مهسا فرقانی
  • ۰
  • ۰

مشکلات رایج پس از بارگذاری کارتریج های لیزری و جوهرافشان

هنوز شک دارید که آیا قرار دادن کارتریج تونر در پرینتر لیزری و قرار دادن کارتریج جوهر در چاپگر جوهر افشان برای دستگاه شما مناسب است یا مشکلی ایجاد می کند؟ قطعا این کار مزایا و معایب متعددی نسبت به خرید کارتریج دارد. کارشناسان محیط زیست معتقدند که کارتریج های تخلیه شده به دلیل تولید زباله کمتر آسیب کمتری به محیط زیست وارد می کنند.

در دسترس بودن تونرها و جوهرها نیز می تواند عامل مثبت دیگری برای پر کردن کارتریج باشد. اما رایج ترین مزیت شارژ کارتریج مقرون به صرفه بودن آن است. هزینه شارژ کارتریج تقریبا 50٪ کمتر از خرید یک کارتریج جدید است. به همین دلیل، بسیاری از کاربران پرینتر از روش پر کردن کارتریج دستگاه خود استفاده می کنند.

با این حال، مشکلات پس از بارگذاری کارتریج در چاپگرهای لیزری و جوهرافشان نادر نیست. با وجود قیمت پایین تر، کارتریج های قابل شارژ معمولاً کیفیت مورد انتظار شما را ارائه نمی دهند. در این مقاله سعی کردیم مشکلات احتمالی پرینترها پس از شارژ کارتریج را برطرف کرده و شما را با مشکلات احتمالی این کار آشنا کنیم.

پس از بارگیری کارتریج، فرآیند چاپ تکمیل نشد

اگر چاپگر شما کاغذ سفید چاپ نمی کند، ابتدا باید مطمئن شوید که مشکل از کارتریج نیست. اگر با تعویض این قطعه باز هم عملیات چاپ انجام نشد، اطمینان حاصل می شود که مشکل از کارتریج نیست. در غیر این صورت، این مشکل را می توان به وجود نوار محافظ روی نازل چاپ کارتریج یا نصب نادرست آن نسبت داد.

وجود نوار محافظ روی نازل کارتریج چاپ

وجود نوار محافظ روی نازل های کارتریج چاپی.

اکثر کارتریج ها دارای یک نوار محافظ کوچک هستند که نازل چاپ را می پوشاند. این نوار با مسدود کردن نازل، از نشت جوهر یا تونر در هنگام قرار دادن و حمل و نقل جلوگیری می کند. اگر این نوار را حذف نکنیم، چاپگر قادر به چاپ نخواهد بود. برای جدا کردن این نوار، کارتریج را از چاپگر خارج کرده و آن را بررسی کنید. رنگ این نوار محافظ با توجه به مدل چاپگر شما متفاوت خواهد بود. هنگام برداشتن این نوار مراقب باشید که چسب ها یا سایر برچسب ها را جدا نکنید. زیرا همه آنها با آب بندی کارتریج از خشک شدن جوهر یا تونر جلوگیری می کنند.

نصب نادرست کارتریج

د کارتریج ناسم نصب کول

نصب نادرست یکی از شایع ترین دلایل کار نکردن کارتریج شارژ شده است. مطمئن شوید که کارتریج کار می کند و به درستی قرار دارد. برای اطمینان بیشتر، توصیه می کنیم کارتریج چاپگر را بردارید و دوباره نصب کنید.

چاپ پس از بارگیری کارتریج محو می شود

اگر از کارتریج های شارژ شده استفاده می کنید، ممکن است با مشکل چاپ کم رنگ، با کیفیت پایین و تار شدن اسناد به دلیل جوهر یا تونر بی کیفیت که با چاپگر شما سازگار نیست، مواجه شوید.

چاپ پس از شارژ کارتریج محو می شود

یکی از خطرات و چالش های پر کردن کارتریج، استفاده از جوهر یا تونرهایی است که برای دستگاه شما طراحی نشده اند. البته، این جوهرها و تونرها ممکن است با فرمول های اصلی طراحی شده برای چاپگر شما مطابقت نداشته باشند. علاوه بر آسیب رساندن به چاپگر، ناهماهنگی جوهر و تونر و وضوح پایین نیز می تواند وضوح و جزئیات متن یا تصویر شما را در نسخه های چاپی کاهش دهد. به همین دلیل توصیه می شود کارت خود را در مراکز و مغازه های مورد اعتماد شارژ کنید.

ظاهر لکه ها، لکه های جوهر، و تصاویر تار در کاغذ چاپ شده

مشکل اصلی پر کردن کارتریج حباب های هوا است که در حفره کارتریج به دام افتاده است. اگر جوهر کافی در کارتریج وجود نداشته باشد و نیاز به تزریق مجدد داشته باشد، ممکن است در هوا گیر کرده باشد. وجود حباب های هوا کیفیت چاپ را از طریق نقاط تاریک و ظاهر تصویر تار کاهش می دهد.

این حباب های هوا می توانند روند جریان خط را مختل کنند. بنابراین بهتر است یک ساعت پس از تزریق از جوهر استفاده نکنید تا حباب های موجود فرصت پیدا کنند.

ظاهر لک، لکه جوهر، و تصاویر تار روی سند چاپ شده

این حباب های هوا می توانند در روند جریان جوهر اختلال ایجاد کنند. بنابراین بهتر است یک ساعت بعد از رنگ زدن آن را بدون استفاده رها کنید تا حباب های موجود خارج شود. اگر مشکل ادامه داشت، کارتریج را بردارید و به آرامی روی میز ضربه بزنید تا حباب های هوا حذف شوند.

خطای کم جوهر ظاهر می شود

تقریباً تمام چاپگرهای موجود در بازار امروزی دارای چیپست یا تراشه الکترونیکی هستند. این تراشه ها تعداد کاغذهایی را که چاپ می کنید بررسی و ردیابی می کنند. آنها همچنین مسئول ذخیره سایر اطلاعات مربوط به چاپ هستند.

خطای جوهر کمتر قابل مشاهده است

پس از پر شدن بسیاری از جعبه های چاپگر، تراشه الکترونیکی ریست نمی شود و این ناهنجاری در اکثر چاپگرها وجود دارد. بنابراین، صرف نظر از سطح جوهر مخزن شما، این تراشه ها خالی در نظر گرفته می شوند و خطای «کم جوهر» را نشان می دهند.

در بیشتر موارد، تا زمانی که چاپگر شما به درستی کار می کند، می توانید چنین خطاهایی را نادیده بگیرید و با کلیک روی OK یا Continue، فرآیند چاپ را کامل کنید. اگر چاپگر به شما اجازه چاپ نمی دهد، لطفاً ابتدا دستگاه خود را مجددا راه اندازی کنید. تنظیم مجدد چاپگر به معنای خاموش کردن دستگاه و خارج کردن کارتریج پس از جدا کردن آن از برق است. سپس 15 ثانیه صبر کنید و با قرار دادن کارتریج در جای خود، چاپگر را روشن کنید. اگر همچنان در چاپ مشکل دارید، درایور چاپگر را دوباره نصب کنید.

چیپست کارتریج چاپگر

ممکن است خطای درخواستی همچنان نمایش داده شود. دلیل ظاهر شدن مجدد این پیام به دلیل عدم وجود قابلیت های ریست بر روی تراشه است و آنها را نادیده بگیرید. البته باید بدانید که گاهی اوقات به دلیل خرابی عملکرد چاپ نیاز به تعویض این چیپست دارید.

مشکل نشتی کارتریج

هنگامی که کارتریج های جوهر افشان و لیزر نصب می شوند، طبیعی است که چند قطره جوهر خارج شود. اما اگر این نشت ادامه پیدا کند، مشکل ساز خواهد شد. اگر کارتریج پس از پر کردن مجدد به درستی بسته نشود، ممکن است هوا نشت کند و در نتیجه پرینتر نشت کند و عملکرد نامناسبی داشته باشد. جوهر یا تونر ریخته شده از کارتریج روی قطعات چاپگر، سیستم تغذیه کاغذ را آلوده می کند. در نتیجه خطوطی در صفحه چاپ شده ظاهر می شوند و کیفیت مورد انتظار را کاهش می دهند. برای جلوگیری از این مشکل، توصیه می شود در صورتی که می خواهید کارت های خود را شارژ کنید، آن را به متخصصان این حوزه بسپارید.

آخرین چیز

امیدواریم این مقاله به شما کمک کند تا مشکلات رایج پس از پر کردن مجدد کارتریج های جوهر افشان و پرینتر لیزری خود را شناسایی و برطرف کنید. همانطور که بارها اشاره کرده ایم، بهتر است بارگیری کارتریج را به یک متخصص بسپارید. زیرا پرینترهای لیزری به تجهیزاتی مانند دمنده و مکنده نیاز دارند و پرینترهای جوهرافشان نیز برای کار بهتر به دانش تخصصی نیاز دارند.

برای افزایش طول عمر کارتریج و پرینترهای خود و صرفه جویی در هزینه می توانید انواع کارتریج را از همکاران ما در آوا فرهنگ آریا شارژ کنید. همچنین می توانید قیمت کارتریج خود را در فروشگاه اینترنتی ما بیابید و با بهترین قیمت، کیفیت و ضمانت خرید کنید.

ادامه پست: مشکلات شارژ کارتریج

  • مهسا فرقانی