معرف

معرفی کننده برترین سایتها و صفحات وب

معرف

معرفی کننده برترین سایتها و صفحات وب

در این سایت خواهید توانست بهترین صفحات وب، سایتها و وبلاگها را مشاهده نمائید. این صفحه به صورت پی در پی بروزرسانی خواهد شد.

  • ۰
  • ۰

متن آهنگ مهدی یغمایی چهل و هشت 48 ساعت

تو رنج و تیغ آوردی و من پیرهن آوردم

که یوسف رو به بازارت به شوق مردن آوردم

در آغوشت بگیر این تکه جا مانده از خود را

و طن هستی و تن را سوی خاک میهن آوردن

نپرس از من کجا بودی که من با شوق دیدارت

خودم کنار تو ز جنگ دشمن آوردمMusicdel | موزیکدل

نپرس از من کجا بودی که من با شوق دیدارت

خودم را کنار تو ز جنگ دشمن آوردم

همان بالی که زخمش را شبی با دست خود بستی

شبیه سایه بانی برسرت آخر من آوردم

شبی را راز من تو با خط و خون

ببین هر جا که با خود تیر آوردی تن آوردم

نپرس از من کجا بودی که من با شوق دیدارت

خودم را کنار تو ز جنگ دشمن آوردم

آهنگ جدید مهدی یغمایی به نام «چهل و هشت 48 ساعت»

  • ۰۲/۰۵/۱۱
  • مهسا فرقانی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی