معرف

معرفی کننده برترین سایتها و صفحات وب

معرف

معرفی کننده برترین سایتها و صفحات وب

در این سایت خواهید توانست بهترین صفحات وب، سایتها و وبلاگها را مشاهده نمائید. این صفحه به صورت پی در پی بروزرسانی خواهد شد.

  • ۰
  • ۰

متن آهنگ علی زند وکیلی باورم کن

رفتی؛ که من در نیمه ی تاریکِ این سیاره باشـم!♫!
رفتی؛ که مثلِ سایه ای، روی زمین آواره باشـم!♫!
رفتی وُ جای خالیت را در کنارم، حس نکــردی!♫!
رفتی وُ چیزی از عذابِ انتظارم، حس نکـردی!♫!
می سـوزم؛ امّا آتشِ عشقِ تو، خاموشی ندارد!♫!
می میــرم؛ امّا داغِ چشمانت، فراموشی ندارد!♫!
باید مرا باور کنی! تنهـــاترین مردِ زمینـــم!♫!
تو؛ در طلوعِ تازه ای… من؛ در غروبِ آخرینــم!♫!
من؛ بی تو در شبهــای دلتنگی، اسیرم… بـاورم کن!♫!
من؛ بی تو مثلِ تک درختی، در کویــرم… بـاورم کن!♫!

زیبـــای من؛ در جشنِ میلادِ تو وُ زیبــاییِ تو!♫!
من؛ آخرین شمعـــم، که می خواهم بمیــرم!♫!
باورم کــــن! باورم کـــــن!♫!
باید مرا باور کنی! من با توأم، هر جــا که باشی!♫!
شایــد؛ تو هم دلتنگی ام را حس کنی، تنهـا که باشی!♫!
با من، بمان… با من، بخوان؛ افسانه ی تنهـایی ات را!♫!
با من، بمان… در چشمهای من ببین، زیبــایی ات را!♫!
من؛ بی تو در شبهای دلتنگی، اسیـرم… باورم کن!♫!
من؛ بی تو مثلِ تک درختی، در کویـرم… باورم کن!♫!
زیبای من؛ در جشنِ میـلادِ تو وُ زیبـاییِ تو!♫!
من؛ آخرین شمعم، که می خواهم بمیــرم!♫!
بـــاورم کن! بـــــاورم کن!♫!

https://musicdel.ir/single-tracks/64798/

  • ۰۲/۰۴/۲۶
  • مهسا فرقانی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی