معرف

معرفی کننده برترین سایتها و صفحات وب

معرف

معرفی کننده برترین سایتها و صفحات وب

در این سایت خواهید توانست بهترین صفحات وب، سایتها و وبلاگها را مشاهده نمائید. این صفحه به صورت پی در پی بروزرسانی خواهد شد.

  • ۰
  • ۰

کرم پودر دائم  (MESOWHITE) یک سرم درمانی است و به عنوان یکی  از روش های بی خطر سفید کننده پوست می باشد.مزو وایت صورت  برای افرادی که رنگ پوست تیره دارند و همچنین برای  بهبود پوست و مبارزه با مشکلات پوستی و تغییر رنگ پوست ناشی از آکنه و پیر شدن نیز توصیه می شود.

تزریق کرم پودر دائم با استفاده از میکرونیدلینگ یکی  از پیشرفته ترین روشهای جوانسازی پوست می باشد که  شما را به مدت طولانی از استفاده کردن از کرم پودر بی نیاز می کند.

این شیوه نوین جوانسازی یک روند بسیار چشمگیری از سال ۲۰۱۴ در بازار زیبایی دنیا به راه انداخت.در آسیا مزو وایت صورت  با عنوان BB GLOW ~ GLASS  شناخته می شود.

یکی دیگر از مناطقی که کرم پودر دائم بسیار کاربرد دارد ، ناحیه دور چشم می باشد. این شیوه زیبایی پوست  برای جوانسازی و از بین بردن سیاهی دور چشم بکار برده میشود. همیشه در مورد پوست حساس ناحیه دور چشم بسیار صحبت میشود و اگر توجه کرده باشید کرم های تقویت کننده که توسط کمپانی های بنام ساخته میشود در دو نوع ، مخصوص صورت و چشم می باشد.این به دلیل اهمیت موضوع پوست حساس دور چشم است.

اما در شیوه مزووایت دیگر این مشکل برطرف شده و براحتی می توان مزو وایت دور چشم را استفاده کرد.

در طی یک دوره ی بیست روزه حداقل بایستی دو بار مزووایت تراپی انجام شود. ماندگاری آن نیز بین هشت ماه تا یکسال می باشد. دقیقا مانند تکنیک میکرونیدلینگ کارتریج و سرم روی پوست کشیده می شود. که علاوه بر تزریق رنگدانه به زیر پوست به کلاژن سازی و الاستین سازی پوست نیز کمک می نماید.

  • ۹۸/۰۸/۲۶
  • مهسا فرقانی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی