معرف

معرفی کننده برترین سایتها و صفحات وب

معرف

معرفی کننده برترین سایتها و صفحات وب

در این سایت خواهید توانست بهترین صفحات وب، سایتها و وبلاگها را مشاهده نمائید. این صفحه به صورت پی در پی بروزرسانی خواهد شد.

  • ۰
  • ۰


ابتدا بهتر است به طور خلاصه با کلمه voip آشنا شوید. VoIP مخفف Voice over Internet Protocol است. در واقع VOIP موقعیتی را ایجاد می کند که تماس ها به جای شبکه تلفن از طریق اینترنت انجام می شود. اگرچه شبکه های تلفن همراه تماس ها را با یک تلفن در یک محیط کاری کاهش می دهند، اما VoIP به شما امکان می دهد با انواع دستگاه های الکترونیکی از جمله رایانه، تلفن های هوشمند، تلفن های VoIP و مرورگرهای وب تماس برقرار کنید. و همچنین یک فناوری مهم برای مصرف کنندگان و مشاغل است زیرا دارای ویژگی های خاصی است که در سرویس های تلفن همراه معمولی موجود نیست. ضمناً در سیستم VoIP با توجه به اینکه تماس از طریق اینترنت انجام می شود، هیچ گونه هزینه اضافی برای تماس های بین شهری مانند شبکه های تلفن وجود ندارد.

تلفن ثابت چگونه کار می کند؟

همانطور که یک تلفن سنتی باید به یک خط مخابراتی آنالوگ متصل شود تا فعال شود، تلفن هک شده نیز باید به خط ثابت متصل شود. تلفن‌های اداری که از تلفن‌های IP مدل‌سازی شده‌اند، مستقیماً به خط تلفن متصل نمی‌شوند و در عوض به سرور VoIP یا تابلو برق متصل می‌شوند.

مزایای VoIP

این فناوری مزایای زیادی دارد، شاید بهترین مزیت این فناوری کاهش هزینه باشد که در اینجا به بررسی برخی از این مزایا می پردازیم.

1. بدون نیاز به کابل جداگانه

این فناوری از بستر شبکه استفاده می کند که هزینه کابل های جداگانه برای ارتباط تلفنی را حذف می کند. ضمناً در صورت جابجایی مکان کاربر، هیچ مشکلی در کابل کشی در محل جدید وجود نخواهد داشت.

2. کنفرانس صوتی و تصویری

دفاتری که از کنفرانس VoIP برای انجام عملیات خود استفاده می کنند، از هزینه های برقراری ارتباط تلفنی بر اساس فاصله کاربر (حتی در سطح جهانی) اجتناب می کنند.
برای راه اندازی سیستم voip با دایان نت تماس بگیرید.
3. ترکیبی از تلفن و کامپیوتر شخصی

در حال حاضر استفاده از برنامه های تلفنی (SoftPhone) در ادارات و سیستم های خانگی به سرعت در حال افزایش است. استفاده از این نرم افزار جایگزینی برای تلفن IP است که نیاز به گوشی دارد. به این ترتیب می توان هزینه های موجود را کاهش داد.

4. تماس رایگان با کاربران خارج از سازمان در هر نقطه از جهان

کاربران این برنامه این امکان را دارند که از طریق اینترنت با سازمان های مورد نظر خود ارتباط برقرار کنند. این ویژگی علاوه بر کاهش هزینه ها، تماس تلفنی با افراد خارج از محل کار را تسهیل می کند.

5. توسعه آسان

گسترش و افزودن کاربران به این سیستم ها آسان است و کاربران جدید بدون توجه به سیستم های قبلی نیازی به اتصال مجدد ندارند.

6. مدیریت متمرکز و راحت

مراکز تماس مبتنی بر VoIP یک محیط شبکه را در اختیار کاربران قرار می دهند که در آن می توانند تنظیمات کاربر را تغییر دهند یا گزارش تهیه کنند.

7. امنیت قوی

یکی از مزایای مهم سیستم VIP امنیت بالا نسبت به سیستم سنتی است. در گوشی معمولی با اتصال گوشی معمولی به راحتی می توانید به شبکه متصل شوید. اما فناوری VIP نیازمند شناسایی کاربران است و مکالمات را می توان از طریق VPN هدایت کرد که مکالمه را رمزگذاری می کند.

8. ضبط مکالمه تلفنی

یکی دیگر از ویژگی های منحصر به فرد تلفن VIP امکان ضبط تماس های تلفنی است که به کاربران امکان می دهد تماس ها و مکالمات خود را ضبط کنند تا پیام های مهم را از دست ندهند. همچنین می توانید تاریخچه تماس ها را مشاهده کرده و اطلاعات تماس های دریافتی را بررسی کنید.

  • ۰۳/۰۷/۲۷
  • مهسا فرقانی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی