معرف

معرفی کننده برترین سایتها و صفحات وب

معرف

معرفی کننده برترین سایتها و صفحات وب

در این سایت خواهید توانست بهترین صفحات وب، سایتها و وبلاگها را مشاهده نمائید. این صفحه به صورت پی در پی بروزرسانی خواهد شد.

  • ۰
  • ۰


سالن برای تردد جوجه ها کافی نیست و محیط بسته است، یکی از ملزومات استفاده از سیستم سمپاشی طیور است. از آنجایی که این سیستم توانسته است مرغداری های زیادی را با مزیت های قابل توجه جذب کند، توصیه می کنیم خرید مه را به تاخیر نیندازید. سیستم های مه پاش کاربردهای زیادی در پرورش طیور دارد که یکی از مهمترین آنها ایجاد رطوبت و جلوگیری از تلف شدن جوجه ها می باشد. بنابراین اگر نمی خواهید به دلیل گرمای زیاد و اکسیژن کم در مرغداری خسارات جبران ناپذیری متحمل شوید، با ما در بازرگانی آب نیرو به عنوان یکی از برترین تامین کنندگان سیستم مه پاش همراه باشید تا اطلاعات کاملی را در اختیار شما قرار دهیم.

سیستم مه پاش طیور چیست؟

استفاده از سیستم های شبنم در مرغداری ها به دلیل کارایی بالا فرصت های بسیار خوبی را ارائه می دهد. یکی از دلایل اصلی استفاده از این سیستم در مرغداری ها ایجاد رطوبت برای جلوگیری از تلف شدن جوجه ها می باشد. در مرغداری های صنعتی فضای کافی برای جابجایی جوجه ها وجود ندارد. بنابراین رطوبت باید به حدی باشد که دمای بدن حیوان از حد طبیعی بالاتر نرود. همچنین می تواند از گسترش آلودگی و بیماری جلوگیری کند.

با استفاده از سیستم مه پاش مرغی علاوه بر موارد ذکر شده می توان از آن در مواقعی که نیاز به ضدعفونی است نیز استفاده کرد. این سیستم بهترین روش برای خنک سازی طیور محسوب می شود. در این روش با استفاده از پمپ و لوله مخصوص، آب پرفشار از طریق نازل به گردش در می آید و در اثر تبخیر آب، دمای جوجه خانه کاهش می یابد و گرد و غبار و بو در جوجه خانه کاهش می یابد. مقدار کاهش می یابد. نیز کاهش یافته است. در نهایت استفاده از دستگاه مرطوب کننده رطوبت محیط را افزایش می دهد و محیط راحت تری را برای رشد پرندگان فراهم می کند.

مزایای استفاده از مه پاش در مرغداری ها

هر کسی که در پرورش جوجه و طیور فعال است، مطمئناً می داند که استفاده از مه چقدر مهم است. این سیستم ها انواع مختلفی دارند و هر کدام بر اساس استانداردهای خاصی تولید می شوند. با وجود اینکه مدل های قدیمی مه پاش ها کارایی کافی ندارند، امروزه می توانید این محصولات را با حداکثر کارایی و ظرفیت خریداری کنید.

برای خرید سیستم مه پاش پرنده می توانید به سایت بازرگانی آب نیرو مراجعه کنید و با استفاده از گزینه خرید اینترنتی محصول مورد نظر را برای تحویل در کمترین زمان ممکن سفارش دهید. سیستم های رطوبت ساز ما با مناسب ترین قیمت ها موجود است و دارای مزایای قابل توجهی می باشد که از جمله مهمترین مزایای خرید سیستم مه پاش برای مرغداری می توان به موارد زیر اشاره کرد:

استرس گرمایی را کاهش می دهد

رشد پرندگان را افزایش دهید

افزایش بهره وری تولید طیور

کاهش دمای بدن پرندگان

ایجاد شرایط مطلوب در فصول گرم

جلوگیری از برخورد بین پرندگان

تهویه مطبوع کافی است

حذف بوهای نامطبوع از محیط

افزایش مقاومت پرندگان در برابر بیماری ها

ایجاد شرایط مساعد برای تنفس پرندگان

با وجود مزایا و شرایط خوبی که منجر به رشد و تولید بیشتر پرندگان می شود، مطمئن باشید که ضرر و زیان کاهش یافته و مرغداری شما بازده و سود بیشتری را به همراه خواهد داشت.

مرغ دودی را از بازرگانی آب نیرو خریداری کنید

برای ساده‌تر شدن فرآیند خرید مرغ ماست، امکان خرید آنلاین را به کاربران داده‌ایم. با استفاده از لینک های موجود در سایت Abniro.com می توانید به راحتی محصول مورد نظر خود را انتخاب کرده و با کیفیت بالا و قیمت مناسب به دست آورید. هدف ما فراهم آوردن شرایط مطلوب برای فروش انواع سیستم مه پاش با بهترین قیمت می باشد. برای اطلاع از مشخصات و هزینه کالای مورد نیاز با شماره های موجود تماس بگیرید. پس از ثبت سفارش، محصول خود را در اسرع وقت دریافت خواهید کرد. در صورت داشتن هرگونه سوال یا مشکل پیشنهاد می شود برای مشاوره رایگان با همکاران ما تماس حاصل فرمایید. https://it-planet.ir/58707

قطعات انواع مه پاش پرنده از موادی ساخته شده است که از زنگ زدگی و خوردگی جلوگیری می کند. پس بهتر است در صورت مشاهده هر گونه آسیب در اسرع وقت نسبت به رفع آن اقدام نمایید. اطمینان حاصل کنید که رطوبت اتاق ها مطابق با شرایط تعیین شده باشد. زیرا کاهش یا افزایش بیش از حد می تواند مشکلات دیگری ایجاد کند. بنابراین، اصول کنترل رطوبت هنگام استفاده از دستگاه رطوبت ساز طیور مهم است. همچنین توصیه می شود سطح رطوبت کف و هوای اتاق را به دقت بررسی کنید.

آخرین کلمه

هنگام خرید سیستم مه پاش برای مرغ خانه، حتما محصولی را از یک شرکت معتبر خریداری کنید. شرکت هایی با سال ها تجربه در این زمینه می توانند محصولات با کیفیت بهتری را در اختیار مشتریان قرار دهند و سال ها با محصولات بی کیفیت هرگز اعتبار آنها را زیر سوال نبرند. از آنجایی که سیستم آبپاش مرغ یکی از ملزومات هر قفسه ای است که به پرورش و تولید جوجه اختصاص دارد، ما در بازرگانی آب نیرو توانسته ایم این سیستم ها را مطابق با استانداردهای جهانی و با مناسب ترین قیمت عرضه کنیم.

  • ۰۲/۱۲/۱۵
  • مهسا فرقانی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی