معرف

معرفی کننده برترین سایتها و صفحات وب

معرف

معرفی کننده برترین سایتها و صفحات وب

در این سایت خواهید توانست بهترین صفحات وب، سایتها و وبلاگها را مشاهده نمائید. این صفحه به صورت پی در پی بروزرسانی خواهد شد.

  • ۰
  • ۰

 

هتل کرون پلازا دبی هتلی پنج ستاره است که امکانات بسیار عالی، هم عمومی و هم تفریحی ورزشی برای رفاه مسافران فراهم کرده است. هتل فورچون دیره تقریبا امتیاز متوسطی را در سایت های مختلف گردشگری کسب کرده است. به علاوه در این شهر برندهای معتبر لباس شعبه دارند که می توانند چمدانتان را پر کنند . از نظر مقیاس، دبی مارینا مال به وسعت ۳۹۰۰۰۰ فوت مربع، دارای ۱۴۰ فروشگاه است که برندهای مد خیابانی، لباس های به روز، غذاخوری در فضای باز در نزدیکی اسکله، سینمای Reel Cinemas و سرگرمی جذاب کودکان را شامل می شود. نه تنها به دلیل تنوع در محصولات، بلکه به دلیل فضای راحتی که دارد. در این شهر انواع قیمت ها و برندهای مختلف و مشهور دنیا را می توانید بیابید. دبی مال یکی از پرطرفدارترین مراکز خرید در این شهر می باشد که علاوه بر آکواریوم و باغ وحش سرپوشیده، در حیاط آن می توانید از آب نمای موزیکال منحصر به فردش دیدن کنید و لحظات خوبی را در این مرکز خرید سپری کنید. شهر کرایستچرچ به انگلیسیترین شهر در خارج از بریتانیا معروف است که این لقب رابه واسطهٔ معماری و نحوه شهرسازی انگلیسی خود داراست. جزیره پالم جمیرا یکی دیگر از مکانهای دیدنی بسیار معروف دبی در سرتاسر دنیاست.

exchange exchange خیابان السیف دبی stock illustrations چگونه به پیشرفت این تکنولوژی در زمان حال، کمک می کنند. مسافران باید رأس ساعت ۱۴ اتاق خود را تحویل بگیرند و در زمان اتمام سفر رأس ساعت ۱۲ اتاق را تخلیه کنند. برای هر یک از این بخشها میتوان ساعتها زمان گذاشت و از آنها بازدید کرد. غیر از بازی کردن و گذراندن اوقات فراغت، میتوان کلی عکس هم در این بخش و بخشهایی که پیشتر گفته شد گرفت و خاطرات را ثبت کرد. بر اساس موفقیت این فروشگاه، شعبه دوم در دبی در مدت ۲ سال افتتاح شد و با افتتاح شعبه های بیشتری در ابوظبی و دبی ادامه یافت. گروه گیفت لند یک شرکت خصوصی است که جا پای محکمی در بازار دارد و در سال ۱۹۷۹ با اولین فروشگاه خرده فروشی خود که در ابوظبی تاسیس شد، شروع شد. شرایط خطرناک و گاه غیر­ایمن ساخت­و­ساز باعث مرگ تعداد بی­شماری از کارگران در آن سالها شد. در این مرکز خرید می توانید با خیال راحت از کیفیت و قیمت، خریدی لذت بخش را تجربه نمایید. می شوند. این شهربازی دبی گروه سنی خاصی ندارد و در کنار لذت بردن از بازی های آن می توانید سری هم به رستوران های دبی بزنید. اگر قصد ورود به این پارک را ندارید میتوانید در کنار ساحل قدم بزنید و اقیانوس آبی را تماشا کنید. اگر کودک خانواده شما هوس آببازی کرده، اما شما میخواهید در دبی گشت و گذار کنید، میتوانید کودک خود را به کارکنان این مرکز بسپارید و سری به بازارها و سایر جاهای دیدنی دبی بزنید. در هتل کرون پلازا کارمندانی هستند که می توانند به چند زبان صحبت کنند که این خود از نقاط قوت هتل محسوب می شود. ایستگاه مترو در فاصله کمی از هتل قرار دارد و مسافران می توانند از مترو برای رفتن به نقاط مختلف سطح شهر استفاده کنند. سوئیت Signature با دید شهری: این سوئیت 81 متر مربع فضا دارد و در آن یک تخت کینگ قرار گرفته است.

همچنین شما می توانید انواع و اقسام لباس های سنتی عربی را در آن خریداری کنید. مرکز خرید دبی که پیشتر کامل درباره آن توضیح داده ایم، یکی از لوکس ترین مراکز خرید در دبی می باشد، زیرا در این مرکز خرید شما می توانید بهترین و محبوب ترین برند های دنیا را بیابید و با خیال آسوده خرید نمایید. ساختمان اداری 39 طبقه دارد که در مجموع 149 متر ارتفاع دارد. دبی اوت لت مال قصد دارد مقصد خرده فروشی با ارزش بالا باشد، جایی که می توانید از معاملات و تخفیف های فشرده تا ۹۰ درصد در اکثر برندها، لذت ببرید. پارک آبی وایلد وادی یکی از جاهای تفریحی دبی است که در آن می توانید از سرسرهای ۱۵متری با سرعت ۸۰کیلومتر در ساعت پایین بیایید. آژانس آرزوی آسمان آبی شما را در سفر و سیاحت به تمدن ایرانی در دین اسلام همراهی می کند. این پارک دارای تعداد زیادی سرسره آبی صاف و مارپیچ با ارتفاع و شیب های متفاوت است که هریک برای سلیقه ای خاص طراحی گردیده اند. علاوه بر این، این یکی از بلندترین هتلهایی است که میتوانید در سفرهای خود به دبی ببینید، این برج در جزیرهای مصنوعی شده قرار دارد که در فاصله 280 متری از هتل ساحلی سابق شیکاگو جای گرفته و با معماری خاص خود ، شهرتی جهانی دارد. بهتر است برای بازید از مرکز به زمانهای تعیین شده نمایشهای مخصوص دقت کنید و در این روزهای برنامهریزی شده به این مجموعه بروید.

این مجموعه جذاب و پربازدید با مساحتی در حدود 140000 متر مربع به عنوان بزرگترین شهر بازی سرپوشیده به حساب می آید. دبی اوت لت مال مقصدی عالی در طول سال است. این ساحل یک گزینه بسیار عالی برای تمامی افرادی است که علاقه زیادی به تماشای بادبادک ها و منظره زیبای پرواز آن ها هستند. شما می توانید در حین خوردن غذا به تماشای آکواریوم بزرگی که در این رستوران قرار دارد بپردازید. حال که در این مقاله همراه با مجله گردشگری ره بال آسمان بر بال نوشته سوار شدید و به قلب شهر دبی و عبادتگاه ارزشمند مسلمانان این شهر یعنی مسجد جمیرا سفر کردید، وقت آن رسیده تا برای تماشای سنگتراشیهای ظریف روی گنبد و منارهها و نقشونگارهای دیوارهای محوطه داخلی این مسجد باشکوه آماده سفری خاطرهانگیز به مقصد دبی شوید. این رویدادها فرصتی منحصر به فرد برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد موجودات زیر آب و رفتار آنها ارائه می دهد. را به شما ارائه می دهیم تا اگر قصد مسافرت به این شهر دیدنی را دارید اطلاعات کاملی درباره دبی داشته باشید. در سرتاسر این مرکز خرید، ۹ میز اطلاعات را خواهید دید که در مورد سوالات و راهنماییها به شما کمک می کنند. نمایشگاه ATM 2023، از ۱۱ تا ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۲، با شعار «Working Towards Net Zero»، در مرکز تجارت جهانی دبی برگزار شد.

کلیسای جامع انگلیکان کرایست چرچ یک کلیسای تاریخی به سبک گوتیک در میدان کاتدرال شهر کرایست چرچ در نیوزیلند است.کار ساخت این کلیسا از سال ۱۸۶۴ آغاز شد و در سال ۱۹۰۴ به اتمام رسید. پارک هاگلی یک پارک عمومی بزرگ در شهر کرایست چرچ در نیوزیلند است که در سال ۱۸۵۵ افتتاح شد. در کافه Beach Club هم که در کنار ساحل قرار دارد انواع نوشیدنی ها و غذاهای سبک ارائه می گردد. در این دهکده با تقلید از زندگی بادیه نشینان و روستانشینان ساحلی، خانههایی به سبک ایرانی ساخته شده و دارای قهوهخانه و یک بازار سنتی کوچک با کارگاههای سفالگری و بافندهگی است. دراگون مارت یا بازار اژدها یکی دیگر از مراکز خرید در دبی است که متعلق به چینی ها می باشد. سایت دبی ادوایزر برای معرفی شهر زیبا و رویایی دبی به افرادی است که قصد دارند تا یک تعطیلات رویایی و هیجان انگیز را تجربه کنند. در ادامه به تعدادی از این بخشهای زیبا میپردازیم تا ویژگیهای خاص هر کدام را بررسی کنیم. اگر به دنبال بزرگترین فروشگاه ها و خرید هدایایی منحصر به فرد برای مناسبت های خاص خود هستید، این مرکز خرید تمام نیازهای شما را پوشش می دهد. این تنوع در استفاده از مصالح مختلف، به هر بنا انحصاریت و شخصیتی خاص بخشیده است. دبی اوت لت مال اولین مرکز خرید اوتلت در خاورمیانه است که بیش از ۱۲۰۰ برند برتر مد و ۲۴۰ فروشگاه را در خود جای داده است. هتل نیکی بیچ بالاترین امتیاز ممکن را در سایت های گردشگری مختلف کسب کرده است و اغلب مسافرانی که یکی از اتاقها یا سوئیتهای هتل نیکی بیچ ریزورت را برای اقامت انتخاب کردهاند، نسبت به این هتل و خدمات آن نظرات مثبتی داشتهاند.

موزه آینده، اولین موزه در خاورمیانه می باشد که گواهینامه (پلاتینیوم) برای رهبری در انرژی و طراحی محیطی، و بالاترین امتیاز برای ساختمان های سبز در جهان را دریافت کرده است. همچنین برخی از سواحل که ذکر کردیم، گاهی مخصوص به بانوان هستند، بنابراین باید از رفتن به این سواحل در ساعات و یا روز های مشخص اجتناب کنید. اوت لت فکتوری: در اوت لت فکتوری فقط محصولات یک برند مشخص را میفروشند، مانند اوت لت های آدیداس که در کشورهای مختلف شعبه دارد. با سلام تاریخ شروع به کارش مشخص نشد ؟ شما سوار بر تیوپ از ارتفاع ۱۲۱ فوتی (حدوداً ۳۶٫۵ متر) حرکت خود را شروع کرده و بعد از عبور با سرعت چندین پیچ به داخل غار طراحی شده می افتید. این مرکز خرید با طراحی خاصی که دارد، دارای ۶ بخش می باشد که هر بخش نمادی از کشورهایی از جمله چین، هند، ایران، تونس و اندلس می باشد که ابن بطوطه به آن ها سفر کرده است. این هتل دارای امکاناتی است که می تواند اقامت شما را راحت تر و آسوده تر کند. قیمت این هتل با توجه به امکاناتی که ارائه می دهد بسیار مناسب می باشد. امکاناتی که در این مجموعه وجود دارد با پارک های مشهور فیلم سازی جهان مانند پارک استودیو یونیورسال و والت دیزنی برابری می کند. شهربازی هاب زیرو محدودیت سنی ندارد، چرا که مناسب با هر نوع سن و سالی، بازی های مختلف در آن طراحی شده است. وجود بخش های مختلف و امکانات خاص، سبب شده تا این شهربازی طرفداران بسیار زیادی پیدا کند و از کشورهای خاورمیانه، گردشگران بسیار زیادی به شهر دبی سفر کرده تا از این لگولند جذاب بازدید کنند. دوشنبه ها تنها خانواده ها می توانند به شهربازی وارد شودند.

اگر اهل رقابت هستید، وارد این مسابقه ی هیجان انگیز شوید. سفر به فینال برای تیم هاکی روی یخ بانوان ایران موسوم به Iranmal Icebox سفری هیجان انگیز بود. لذت و سرگرمی در دهکده جهانی در دبی زیبا تنها به خرید سوغاتی و گردش محدود نمی شود؛ امکانات تفریحی آنجا می تواند از لحظه ورود تا خروج را برای شما تبدیل به یک سفر خاطره انگیز کند. اگر قصد اقامت در این هتل را دارید می توانید اتاق های زیبا و مدرن این هتل مجلل و لوکس را به صورت اینترنتی هم رزرو کنید. این هتل زیبا دارای موقعیت خوبی است و به مراکز خرید بسیاری نزدیک است. هتل 2 ستاره Mark Inn واقع تور لحظه آخری دبی در منطقه دیره و در حقیقت آوازه و شهرتش را به دلیل نزدیک بودن به بازار دبی به دست آورده است،میهمانان این هتل با 20 دقیقه ماشین سواری می توانند به مرکز خرید برسند. این هتل دارای موقعیت مکانی مناسب است و به مراکز خرید زیادی نزدیک است. این شهر امکانات تفریحی و سرگرمی زیادی دارد که سبب شده تا همهساله توریستهای زیادی به این شهر سفر کنند، بهطوریکه در سالهای اخیر دبی از نظر تعداد گردشگران و بازدیدکنندگان رتبه بالایی را به خود اختصاص داده است. تنها مشکلی که در این تفریحگاه بزرگ دارید این است که نمیدانید کدام را باید اتخاب کنید.

اسپلش پد یک استخر بزرگ با مسیر بارانی و فواره های فوق العاده برای کودکان است. از دیگر امکانات هتل نیکی بیچ می توان به سونا و جکوزی، استخر روباز و سرپوشیده، استخر مخصوص کودکان، اینترنت پرسرعت رایگان، سالن ماساژ و اسپا، خدمات خشکشویی و خدمات نگهداری از کودکان اشاره کرد. اینترنت با سرعت بسیار خوب به صورت رایگان، پارکینگ، خدمات دهی به صورت ۲۴ ساعته، پذیرش هتل به صورت شبانه روزی، خشکشویی و لباسشویی، کافی نت، ماشین کرایه ای، سرویس رایگان برای رفت و آمد به ساحل، ترانسفر فرودگاه، اتاق کنفرانس، صندوق امانات، دستگاه ای تی ام یا همان خودپرداز داخل هتل، اتاق مخصوص نگهداری کودکان همراه با پرستار کودک همگی از امکانات عمومی هتل کرون پلازا هستند. رستوران هتل لندن سویئتس : رستوران هتل صبحانه را به صورت بوفه به مهمانان تور دبی ارئه می دهد ، ولی شما برای ناهار و شام می توانید از منو متنوع آن انتخابی داشته باشید. به دلیل موقعیت مکانی، سرزمین گیفت در بین مشتریانش به عنوان یک «فروشگاه تخفیفی منحصر به فرد» شناخته می شود، جایی که می توانید تمام اقلام خانه را پیدا کنید. میزها را می توانید در مکان های مختلف طبقه همکف پیدا کنید. دبی را می توان با سازه های مدرن و تازه ساز آنها شناخت اما این شهر جاذبه های تاریخی نظیر مسجد جمیرا دبی نیز دارد که می توانید با بازدید از آن با تاریخ این شهر بیشتر آشنا شوید. هتل 3 ستاره Signature INN در مرکز دیره واقع شده است تور دبی زمستان 97 که دسترسی آسانی به مراکز خرید و جاذبه های گردشگری دارد. ویلا ساحلی یکخوابه با استخر اختصاصی: این ویلا فضایی 118 متر مربعی دارد و در آن یک تخت کینگ قرار گرفته است.

  • ۰۲/۰۷/۱۷
  • مهسا فرقانی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی