معرف

معرفی کننده برترین سایتها و صفحات وب

معرف

معرفی کننده برترین سایتها و صفحات وب

در این سایت خواهید توانست بهترین صفحات وب، سایتها و وبلاگها را مشاهده نمائید. این صفحه به صورت پی در پی بروزرسانی خواهد شد.

  • ۰
  • ۰


چادر خودرو از خودرو در برابر آسیب های خارجی پشتیبانی می کند و از آن محافظت می کند. با استفاده از این کاور به ظاهر خودروی شما آسیبی وارد نمی شود. چادرهای خودرو بسته به نیاز کاربران مختلف به روش های مختلفی طراحی می شوند. برای خرید چادر خوب باید نوع آن را بشناسید و روکش خودرو را متناسب با نیاز خود تهیه کنید.

روکش یا چادر خودرو پارچه ای با مواد خاصی مانند پنبه، پی وی سی، نخ یا ترکیبی از چند ماده مختلف است که خودرو را در برابر شرایط جوی، آسیب و اجسام خارجی محافظت می کند. در واقع وظیفه چادر خودرو محافظت از خودرو در برابر نور خورشید، برف، باران، تگرگ، آسیب حیوانات، گرد و غبار، خط و خش و ... می باشد.

انواع چادر ماشین با توجه به فصول استفاده

چادر ماشین یک فصل

این نوع چادر فقط در تابستان استفاده می شود. در واقع چادر تک فصل برای مقاومت در برابر اشعه خورشید طراحی شده است. از آنجایی که این بسته بندی فاقد خاصیت ضد آب و ضد یخ است، برای استفاده در فصول دیگر مناسب نیست.

چادر ماشین دو فصل

تفاوت چادرهای دوفصل با چادرهای یک فصل مقاومت بالای آنها در برابر رطوبت و آب است. توجه داشته باشید که این چادر همچنان برای استفاده در زمستان و هوای سرد مناسب نیست.

کانکس چهار فصل

بهترین و کامل ترین چادر چادر چهار فصل است. این پوشش هم در برابر هوای سرد و هم در هوای بسیار گرم مقاومت می کند. با خرید چادر ماشین چهار فصل می توانید با یک خرید در تمام طول سال از وسیله نقلیه خود محافظت کنید.

انواع کانکس بر اساس متریال

چادر ماشین به دو دسته کلی ساده و ضد آب تقسیم می شود. چادرهای ضد آب معمولا از مواد پی وی سی ساخته می شوند و هیچ منفذی برای ورود آب ندارند و داخل آن پنبه برای تهویه است و به بدنه خودرو آسیبی نمی رساند. لوکس سهیل چند نمونه از چادرهای ماشین را برای شما توضیح می دهد تا با ویژگی های آنها بیشتر آشنا شوید:

مدل ترک پشت چادر ماشین

چادر پشتی و لایه بیرونی PVC در برابر باران و برف مقاومت می کند. این کاور چهار فصل بوده و شیشه ای دارد. پوشش داخلی این کاور از خودرو در برابر آسیب به بدنه خودرو محافظت می کند. این کیف با روکش حمل آن را آسان می کند. برای جلوگیری از حرکت آن، به خصوص در برابر باد، به گونه ای طراحی شده است که در دو طرف دارای ضربه گیر باشد. زیپی که در سمت راننده قرار گرفته نیز دسترسی آسان را به شما می دهد.

چادر ماشین مدل نخی

روکش نخی یکی از مدل های ارزان چادر ماشین است. روکش مناسب فصل بهار و تابستان است و لطافت نخ پنبه ای از ایجاد خط و خش روی بدنه جلوگیری می کند. روکش نخی دارای کیف قابل حمل بوده و وزن سبک آن حمل چادر را آسان می کند. در دو سر محافظ روکش، لاستیک نگهدارنده تعبیه شده است تا از جابجایی آن به ویژه در باد جلوگیری شود. جنس پوشش باعث می شود هوا به راحتی جریان یابد. اگر کثیف شد می توانید به راحتی روکش را با ماشین لباسشویی بشویید.

مدل چادر ماشین نخی پشت ترک

تفاوت این چادر با چادر قبلی وجود یک لایه کرکی درونی است. نرمی این لایه باعث ایجاد خط و خش بر روی بدنه خودرو نشده است. پوشش پنبه ای در پشت ترک دارای لاستیک نگهدارنده در دو سر سپر برای جلوگیری از حرکت، به ویژه در باد و طوفان است. این روکش مناسب فصل بهار و تابستان بوده و به راحتی قابل شستشو می باشد. کیف مخصوص و وزن سبک آن حمل آن را آسان کرده است.

چادر ماشین مدل کره ای

یکی از گران ترین چادرهای ماشین مدل کره ای است. کیف فروشگاهی کره ای کیفیت بالاتری نسبت به کیف فروشگاهی پشت کرک دارد. جنس بیرونی چادر کره ای پی وی سی است که آن را در برابر آب غیر قابل نفوذ می کند. لایه داخلی اسفنجی آن از ایجاد خط و خش روی بدنه خودرو جلوگیری می کند. روکش مدل کره ای برای هر چهار فصل بوده و در دو سر سپر دارای کش می باشد تا از حرکت آن به خصوص در باد جلوگیری کند. زیپ سمت راننده دسترسی را آسان می کند و یک آینه نیز در طراحی آن گنجانده شده است.

ماشین مدل کابین سی سی

این چادر به دلیل داشتن مواد PVC در برابر نفوذ آب مقاوم است. چادر CCC چهار فصل است و در این حالت لاستیک نگهدارنده تعبیه شده در دو طرف چادر از لرزش آن به خصوص در باد جلوگیری می کند. یک کیف حمل همراه با این کاور ارائه می شود.

چادر ماشین به سبک تایوان

از ویژگی های خاص چادرهای تایوان می توان به لایه بیرونی PVC (بدون نفوذ آب)، لایه داخلی نرم نوار سفید، استفاده از چهار ایستگاه، وجود کیف حمل، کش نگهدارنده در دو سر سپر اشاره کرد. از تکان دادن به خصوص در برابر باد خودداری کنید. خط و خش روی بدنه خودرو، زیپ در سمت راننده برای دسترسی آسان و وجود آینه طراحی شده.

چادر ماشین ضد آب

جنس بیرونی این مدل پی وی سی (ضد آب) بوده و مواد به کار رفته در متریال آن در برابر سرما، گرما، یخ زدگی و رطوبت بسیار مقاوم است. این کاور را می توانید در چهار فصل استفاده کنید. از دیگر ویژگی های این کاور می توان به وجود کیف حمل، محل نگهداری کشسان در دو طرف سپر برای جلوگیری از تعویض دنده، در سمت راننده برای دسترسی آسان و محفظه آینه اشاره کرد.

چادر ماشین چریکی

طراحی گوریل این مدل آن را زیبا و چشمگیر کرده است. علاوه بر این، این کاور چهار فصل دارای ویژگی هایی مانند مواد پی وی سی (عدم ورود آب)، وجود کیف حمل، مهارهای کشسان در دو طرف سپر برای جلوگیری از خم شدن، صندلی راننده برای دسترسی آسان می باشد. زیپ در کنار و آینه.

سقف ماشین مدل مومی
 

نگهش داریم

باران و برف

اکثر چادرهای خودروهای لوکس سهیل از PVC ساخته شده اند. در نتیجه مقاومت بالایی در برابر نفوذ آب دارند. بنابراین استفاده از چادر به این معنی است که خودروی شما در برابر باران یا برف در امان است.

وضعیت

بهترین اسکله

استفاده از چادر ماشین بی کیفیت می تواند به رنگ ماشین آسیب برساند. همچنین عدم تهویه مناسب و عدم تنفس در روکش خودرو باعث ایجاد کپک در بدنه خودرو خواهد شد. حالا ممکن است بپرسید بهترین چادرهای ماشین کدامند؟

کیفیت دوخت عالی

پارچه های بادوام و مقاوم

محافظت مناسب در برابر نور خورشید و سایر آسیب های طبیعی مانند باد، گرد و غبار، باران و برف

شستشوی آسان و بدون دردسر

هر دو سر روکش دارای لاستیک ثابت برای جلوگیری از حرکت به خصوص در مواقع وزش باد است

بدون خط و خش روی بدنه ماشین

زیپ در سمت راننده برای دسترسی آسان

آینه دارد

وجود کیف یا کیف قابل حمل

چهار فصل بودن، مزایای خرید چادر ماشین از لوکس سهیل

مهم ترین نکته خرید چادر ماشین مرغوب بودن مواد و قیمت مناسب آن است. برای انجام این خرید خوب، بهترین گزینه خرید از یک تولید کننده معتبر است. سهیل تولید کننده خیمه شب بازی خودروهای لوکس سایپا، ایران خودرو و خودروهای مدل چینی است. اکثر چادرهای لوکس سهیل ضد آب هستند و از خودرو در زیر باران محافظت می کنند. اگرچه این چادرها را تولید می کند، اما قادر است آنها را با قیمت مناسب عرضه کند. لوکس سهیل پشتیبانی فروش را ارائه می دهد و به شما امکان می دهد با مشاوران ارتباط برقرار کنید.
 

لینک مقاله:https://behnikan.ir/product-category/خودرو-و-ابزار/چادر-خودرو/ایرانخودرو-چادر-خودرو/چادر-پژو-پارس/

  • ۰۲/۰۶/۰۲
  • مهسا فرقانی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی