معرف

معرفی کننده برترین سایتها و صفحات وب

معرف

معرفی کننده برترین سایتها و صفحات وب

در این سایت خواهید توانست بهترین صفحات وب، سایتها و وبلاگها را مشاهده نمائید. این صفحه به صورت پی در پی بروزرسانی خواهد شد.

  • ۰
  • ۰


Google Play Store یک منبع رسمی و قابل اعتماد برای دانلود برنامه ها و بازی های اندروید است.

اپلیکیشن گوگل پلی استور بر روی تمامی گوشی های دارای سیستم اندروید نصب شده است اما گاهی برخی از کاربران در هنگام استفاده از آن با مشکل مواجه می شوند. این مشکلات می تواند ناشی از آپدیت نشدن فروشگاه گوگل پلی، مشکل گوگل کش یا اکانت آن و ... باشد.

مشکلات Google Play را برطرف کنید

ابتدا برای حل مشکل باز نشدن گوگل پلی، تاریخ و ساعت گوشی هوشمند خود را بررسی کنید.

سرورهای گوگل زمان را با گوشی شما همگام می کنند و اگر نتوانند زمان را دریافت کنند در سرویس گوگل پلی مشکل ایجاد می کنند.

1- چرا گوگل پلی کار نمی کند؟ برای حل این مشکل همانطور که گفتیم تاریخ و ساعت گوشی را بررسی کنید. برای این کار به بخش تنظیمات گوشی خود بروید.

2-سپس به Date and time رفته و در صورت فعال بودن Automatic date and time را خاموش کنید و تاریخ و ساعت را به صورت دستی تنظیم کنید زیرا فروشگاه پرداخت یا فروشگاه پرداخت به تاریخ و ساعت گوشی نیاز دارد تا درست کار کند و ممکن است تنظیمات انجام نشود. در حالت خودکار به درستی انجام شود و ممکن است بر اساس کشور دیگری باشد. برای دانلود گوگل پلی برای اندروید به اپ ناب مراجعه نمایید.

مشکل باز نشدن گوگل پلی را حل کنید

یکی از دلایل اصلی برای رفع مشکل دانلود نشدن برنامه ها از فروشگاه گوگل، بررسی اتصال اینترنت شماست.

برای انجام این کار باید داده های تلفن همراه و وای فای خود را بررسی کنید.

اگر از داده های تلفن استفاده می کنید، سعی کنید سیم کارت را بردارید، به Wi-Fi متصل شوید یا حتی از یک تغییر آدرس IP استفاده کنید تا مشکل اینترنت Play Store را برطرف کنید.

به روز رسانی فروشگاه Google Play و خدمات Google Play

بسیاری از کاربران کامپیوتر از ما می پرسند که چگونه مشکل دانلود نشدن برنامه ها را در گوگل پلی حل کنیم و ما نیز راه حل های نوشته شده در این مقاله را در اختیار آنها قرار می دهیم و یکی از مهمترین مسائل حل مشکل گوگل پلی این است که گوگل پلی سرویس‌ها به‌روزرسانی نمی‌شوند اگر فروشگاه Google Play به‌روزرسانی نشود، نمی‌توانید برنامه‌ها را به‌طور خودکار دانلود کنید، در نتیجه با پیغام خطا مواجه می‌شوید، بنابراین برای رفع مشکل «فروشگاه Google Play»، سرویس‌های Google Play را دانلود کنید و سپس Google Play را به‌روزرسانی کنید. . . زنگ تفریح.

رفع مشکل به‌روزرسانی سرویس Google Play

برای به‌روزرسانی سرویس‌های Google Play، ابتدا باید بدانید که آیا از آخرین به‌روزرسانی سرویس‌های Google Play استفاده می‌کنید یا خیر.

برای این کار فقط باید مشکلات گوگل پلی را عیب یابی کنید. ابتدا به اپلیکیشن گوگل پلی استور بروید، روی نماد سه خط در گوشه بالا ضربه بزنید و سپس روی تنظیمات ضربه بزنید.

روی گزینه Auto-update apps ضربه بزنید و در صورت غیرفعال بودن گزینه Auto-update apps over Wi-Fi را فعال کنید. اکنون می توانید خدمات Google Play را به آخرین نسخه به روز کنید.

برای رفع مشکل گوگل پلی کش گوگل استور را پاک کنید

اگر تعجب می کنید که چرا Google Play کار نمی کند، گاهی اوقات پاک کردن حافظه پنهان می تواند مشکل نصب نشدن برنامه ها از فروشگاه Google Play را به راحتی حل کند.

برای پاک کردن کش مرورگر خود، به بخش تنظیمات گوشی خود بروید.

گزینه Apps را لمس کنید تا تمامی برنامه های گوشی برای شما نمایش داده شود.

برنامه فروشگاه Google Play را پیدا کرده و انتخاب کنید.

و در مرحله آخر باید روی "Clear Cache" ضربه بزنید.

تیم تولید محتوای رایانه شخصی همچنین مشکلات مربوط به کار نکردن Google Play، پاک کردن حافظه پنهان در تلفن های اندرویدی و در بسیاری از موارد را بررسی کرده است. مشکل حل شده است. برای پاک کردن کش اندروید، روی پیوند «پاک کردن کش اندروید» کلیک کنید.

حافظه پنهان Google Play Services را پاک کنید

همانطور که در بالا گفته شد، این بار در قسمت Applications اپلیکیشن Google Play Services را انتخاب کرده و با انتخاب دکمه Clear Data اطلاعات کش این سرویس را پاک کنید.

بهتر است کش نرم افزار گوگل کروم را نیز پاک کنید.

با استفاده از برنامه تغییر IP

یکی از دلایل باز نشدن سرویس های گوگل پلی این است که توسط IP Google ایران و ارائه دهنده خدمات اینترنتی یا ISP شما مسدود شده اند.

بنابراین برای حل مشکل گوگل پلی در این زمینه، نرم افزار تغییر IP را روی گوشی خود نصب کنید و سپس گوگل استور و سرویس های گوگل را آپدیت کنید.

  • ۰۳/۰۳/۱۴
  • مهسا فرقانی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی