معرف

معرفی کننده برترین سایتها و صفحات وب

معرف

معرفی کننده برترین سایتها و صفحات وب

در این سایت خواهید توانست بهترین صفحات وب، سایتها و وبلاگها را مشاهده نمائید. این صفحه به صورت پی در پی بروزرسانی خواهد شد.

  • ۰
  • ۰


امروزه مزایای استفاده از قفل برقی در منازل و محیط های تجاری به عنوان یکی از پرکاربردترین فناوری های امنیتی شناخته شده است. این سیستم ها کاربران را قادر می سازند تا با اتصال و قطع برق، دسترسی به مناطق مختلف را به راحتی و با اطمینان بیشتری کنترل کنند.

از مزایای استفاده از قفل الکترونیکی می توان به امنیت بیشتر به دلیل عدم باز شدن مکانیکی، مدیریت دسترسی آسان با استفاده از کدهای دیجیتال یا کارت های RFID، امکان برنامه ریزی دسترسی برای زمان های خاص و امنیت متصل به افراد ورودی و خروجی اشاره کرد. شبکه سازی این فناوری نه تنها امنیت را افزایش می دهد، بلکه کاربرد و استفاده را ساده تر و کارآمدتر می کند. در زیر به مزایای استفاده از قفل الکترونیکی می پردازیم. تا پایان این مقاله با دیلاک همراه باشید.

قفل الکترونیکی چیست؟

قفل برقی به عنوان یکی از فناوری های پیشرفته در زمینه امنیت و حفاظت توانسته است نحوه حفاظت از منازل و اموال را بهبود بخشد. پیش از این، خانه با استفاده از قفل های سنتی مانند زنجیر آهنی ایمن می شد، اما اکنون با پیشرفت تکنولوژی، قفل های برقی وارد بازار شده اند که محافظت موثرتری را ارائه می دهند.

این قفل ها الکترونیکی هستند و از راه دور قابل کنترل هستند. با شلوغ شدن شهرها و گسترش ساختمان های مسکونی، قفل های برقی به گزینه ای محبوب برای افرادی تبدیل شده است که بیشتر نگران امنیت محل خود هستند.

برای افزایش امنیت و کارایی، انواع قفل بر روی درب های مختلف از جمله درب اتوماتیک پارکینگ نصب می شود. این قفل ها به دلیل کارکرد الکتریکی برای ایستگاه های امنیتی، درب بانک ها و ورودی پارکینگ ها ایده آل هستند.

انواع قفل برقی

انواع قفل های برقی دارای طرح ها و متریال های مختلفی هستند که می توان آنها را با توجه به نیازها و ترجیحات شخصی انتخاب کرد.

قفل برقی استعماری دارای استحکام و استحکام بالایی با بدنه گالوانیزه می باشد و قسمت های زبانه آن از برنج می باشد. این نوع قفل در ابتدا مورد توجه قرار گرفت، اما به دلیل مشکلات واردات، دسترسی آسان محدود شد. این قفل امنیت خوبی برای درهای ورودی ایجاد می کند و به زور باز نمی شود، اما نیاز به نگهداری مناسب دارد.

یک قفل برقی زبانه ای که در وسط در و زیر روکش کابل قرار می گیرد، در را می بندد، اما زبانه قابل مشاهده است. قفل سر سزار یا گاوی با روکش گالوانیزه و کارکرد اتوماتیک با ریموت یکی از بادوام ترین و پرکاربردترین قفل های برقی می باشد. قفل برقی نیز با قیمت مناسب و کیفیت بالا بر روی انواع درب نصب می شود و از نظر امنیت و تکنولوژی انتخاب مناسبی است.

این در حالی است که بسیاری از ادارات اداری و موسسات تجاری از تکنولوژی بالایی در ساخت ساختمان های مدرن استفاده می کنند که از آن جمله می توان به درهای شیشه ای که نمادهای این عصر هستند اشاره کرد. اما استفاده از قفل فیزیکی در این نوع درب ها خوب نیست، بنابراین از قفل مغناطیسی برقی استفاده می شود.

قفل های مغناطیسی بر اساس ظرفیت استحکام به انواع مختلفی تقسیم می شوند. و مزایای استفاده از قفل برقی نیز زیاد است و از این نوع قفل استفاده زیادی می شود. به عنوان مثال، قفل های استاندارد می توانند 600 پوند نیرو را تحمل کنند، در حالی که برای درهای بزرگتر، قفل هایی با مقاومت 1200 پوندی مناسب تر هستند.

قفل های مغناطیسی به لطف ویژگی هایی مانند سنسورهای حرکتی و پشتیبان باتری برای درب های شیشه ای بسیار موثر هستند.

قفل های مغناطیسی برقی را می توان بر روی درب های ضد حریق نیز نصب کرد و در شرایط حریق عملکرد خوبی دارد. این قفل ها به طور پیش فرض قفل هستند، اما باید مراقب بود که خروج اضطراری مسدود نشود.

در حال حاضر با توجه به مقررات ایمنی استفاده از قفل اضطراری برای ساختمان های بزرگ ضروری است. این قفل ها را می توان به راحتی به سیستم های کنترل دسترسی مدرن متصل کرد.

قفل های هسته مارپیچ نیز نوعی قفل برقی هستند که از کابل برق برای اتصال به منبع تغذیه استفاده می کنند. این نوع قفل ها را معمولا نمی توان روی درب های شیشه ای نصب کرد و برای اتصال به برق می توانید از لولای در یا پایه دیواری استفاده کنید.

  • ۰۳/۰۷/۲۴
  • مهسا فرقانی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی