معرف

معرفی کننده برترین سایتها و صفحات وب

معرف

معرفی کننده برترین سایتها و صفحات وب

در این سایت خواهید توانست بهترین صفحات وب، سایتها و وبلاگها را مشاهده نمائید. این صفحه به صورت پی در پی بروزرسانی خواهد شد.

  • ۰
  • ۰


سفر به قبرس می تواند شیوه جدیدی از زندگی باشد، اما ابتدا باید شرایط و هزینه های سفر به قبرس شمالی را بدانید. من ایمان از تیم راجو هستم و مشتاقم به شما کمک کنم تا بهترین و ارزان ترین راه ها را برای سفر به قبرس شمالی بر اساس شرایط خود پیدا کنید. امیدوارم قبلا مقاله مربوط به هزینه های زندگی در قبرس را مطالعه کرده باشید زیرا در مورد این جزیره زیبا مطالب مفیدی را بیان کردیم. پس بزن بریم!

جمهوری ترک قبرس نیمه شمالی جزیره قبرس است که در سال 1974 پس از یک رویداد تاریخی به دست ترک‌های قبرس رسید. آب و هوای جزیره قبرس به شدت دلپذیر مدیترانه ای است و به همین دلیل مقصدی برای تفریح ​​و سرمایه گذاری برای کشورهای همسایه و اروپایی ها است. در سال های اخیر بسیاری از ایرانیان به دلیل شرایط مساعد تحصیل در دانشگاه های بین المللی و افزایش چشمگیر سرمایه گذاری املاک به این جزیره زیبا نقل مکان کرده اند.

مزایای مهاجرت به قبرس شمالی

نزدیک ایران: جزیره زیبای قبرس در جنوب ترکیه قرار دارد. می توانید با یک پرواز 3 ساعته از تهران به ترکیه و سپس با یک پرواز 1.5 ساعته وارد قبرس شوید. دسترسی آسان به ایران مزیت بزرگ مهاجرت به قبرس شمالی است که احساس غربت را از بین می برد.

✅ بدون نیاز به ویزا: قبرس شمالی برای شهروندان ایرانی نیازی به ویزا ندارد. به گفته منبع رسمی ویزای قبرس شمالی، افرادی از سوریه، ارمنستان و نیجریه برای ورود به خاک قبرس باید ویزا دریافت کنند.

✅فرهنگ مناسب: مردم قبرس شمالی اصولاً ترک زبان، شاد، خونگرم و مهمان نواز و از نظر آداب و رسوم فرهنگی، غذا و پوشش شبیه فرهنگ ایرانی هستند. جالب است بدانید در زمان اردشیر سوم این جزیره جزو خاک ایران بوده است.

آب و هوا و طبیعت: جزیره زیبای قبرس شمالی به دلیل موقعیت جغرافیایی خود دارای آب و هوای تمیز مدیترانه ای است. غروب های طلایی، سواحل بکر، آب های کریستالی، کوه های سرسبز و مناظر خیره کننده این جزیره می توانند شما را عاشق سفر به قبرس کنند.

✅ هزینه زندگی: هزینه زندگی در قبرس شمالی نسبت به کشورهای اروپایی بسیار مقرون به صرفه و در مقایسه با ایران حدود 30 درصد گرانتر است. مطمئناً می خواهید قبل از مهاجرت به قبرس شمالی از هزینه های آن مطلع شوید. پس مقاله بعدی را از دست ندهید.

امنیت و آرامش: این اظهارات ممکن است عجیب به نظر برسد، اما واقعیت دارد! می توانید در نیمه های شب با پوششی که می خواهید در خیابانی آرام و بدون وقفه راه بروید. نگران نباشید اگر تلفن همراه خود را روی صندلی خیابان فراموش کردید، هر بار که برمی گردید آن را در آنجا پیدا خواهید کرد! اگر پنجره ها و درهای ماشین را نیمه باز دیدید، تعجب نکنید که سطح امنیت و آرامش در جزیره بسیار بالاست. بر اساس منابع معتبر از valuepenguin قبرس یکی از پنج کشور کم جمعیت جهان از نظر امنیت است.

✅ آموزش ابتدایی رایگان: دولت قبرس شمالی توجه ویژه ای به بخش آموزش دارد مدارس دولتی این کشور برای همه رایگان است در مقاله زیر به طور جداگانه تمام حقایق مربوط به مدارس در قبرس شمالی را بررسی کرده ایم.

بسیاری از دانشگاه ها: آیا می دانستید که بیشترین تعداد دانشجویان در قبرس شمالی را مهاجران ترک تشکیل می دهند؟ تعجب نکنید! اگرچه دانشگاه های زیادی در ترکیه وجود دارد، اما هزینه های بالای تحصیل در ترکیه دانشجویان این کشور را تشویق به مهاجرت به قبرس شمالی می کند! از طرفی دانشگاه های قبرس شمالی با تایید موسسه آموزش عالی ترکیه شرایط تحصیلی مشابه ترکیه را اما با هزینه کمتر ارائه می دهند. هر ساله دانشجویان زیادی از طریق برنامه تبادل دانشگاه های قبرس شمالی به کشورهایی مانند آمریکا، انگلستان، ایتالیا، کانادا و آلمان مهاجرت می کنند.

قیمت ملک بسیار مناسب: قیمت خانه در ایران افزایش یافته است! از طرفی قیمت ملک در قبرس شمالی بسیار مناسب است. این امر باعث شده تا بسیاری از ایرانیان به قبرس مهاجرت کنند و علاوه بر خرید ملک از مزایای مهاجرت به کشوری زیبا نیز بهره ببرند.

قیمت خودرو بسیار مناسب است: اگرچه هزینه سوخت در قبرس گران است، اما این یک مزیت بزرگ در مقایسه با قیمت یک خودروی لوکس است.

معایب مهاجرت به قبرس شمالی

اگر فکر می کنید رفتن به قبرس شمالی سفری به بهشت ​​است و هیچ مشکلی وجود ندارد، باید بگویم که دچار توهم هستید، زندگی در این جزیره زیبا مزایا و معایب زیادی دارد. برخی از معایب مهاجرت به قبرس شمالی به شرح زیر است:

احساس زندگی در جزیره: زندگی در یک جزیره برای برخی افراد ایده آل نیست و می تواند باعث شود آنها احساس انزوا و محدود کنند.

زبان ترکی: استفاده از زبان ترکی به عنوان زبان رسمی، برقراری ارتباط را برای برخی خارجی ها دشوار می کند.

نژادپرستی: گرچه قبرسی ها نسبت به ایرانیان رفتاری دوستانه و مهمان نواز دارند، اما گاهی رفتارهای نژادپرستانه با دیگر کشورهای آفریقایی مشاهده می شود.

کم جمعیت: قبرس یک جزیره توریستی شلوغ است، اما زیاد هیجان زده نشوید، زیرا در ماه های خاصی از سال تعداد گردشگران بسیار کم است و جمعیت جزیره نیز کم است. آیا با مخاطبان کم ارتباط خوبی دارید؟

زمستان های بارانی میشه گفت مشکلی نیست . اما اگر تصمیم دارید یک بعد از ظهر زود با دوستتان در ساحل بگذرانید و 5 روز صبر کنید تا باران تمام شود، نظر شما نیز تغییر می کند.

حمل و نقل عمومی بد: نمی توانید برای مدت طولانی در ایستگاه اتوبوس بنشینید؟ آیا می خواهید بلافاصله با مترو به جلسه برسید؟ شما باید این واقعیت را بپذیرید که در جزیره قبرس هستید و چنین فرصت هایی ندارید. بهترین گزینه حمل و نقل در اینجا یک ماشین شخصی است.

زیرساخت های شهری ضعیف: اگر صبح از خواب بیدار شدید و صحنه هایی مانند تصویر زیر را مشاهده کردید، تعجب نکنید، حفر جاده و توسعه زیرساخت های شهری در قبرس طبیعی است!

قیمت بنزین: درست است که قیمت خودرو در قبرس بسیار مناسب است اما در حال حاضر قیمت لیتری آن 1 دلار (حدود 50 هزار تومان) است که نسبت به ایران بسیار گرانتر است.
 

  • ۰۳/۰۵/۰۲
  • مهسا فرقانی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی