معرف

معرفی کننده برترین سایتها و صفحات وب

معرف

معرفی کننده برترین سایتها و صفحات وب

در این سایت خواهید توانست بهترین صفحات وب، سایتها و وبلاگها را مشاهده نمائید. این صفحه به صورت پی در پی بروزرسانی خواهد شد.

  • ۰
  • ۰


گرمایش راحت و آب گرم بهداشتی همیشه جزو نیازهای اولیه بشر بوده است. فناوری این امکان را برای بشریت فراهم کرده است تا با کمک رادیاتور و آب گرم بهداشتی، راه حل های جدیدی را ارائه دهد که جایگزین گرمایش مرکزی در موتورخانه ها و آب گرم مورد نیاز برای گرمایش شود. مایحتاج روزانه مانند لباسشویی، حمام کردن و غیره را فراهم می کند. در حال حاضر پک دیواری با توجه به عدم اشغال فضای مفید، امنیت بسیار بالا، استقلال کامل هر واحد مسکونی و رضایت کامل از عملکرد بسته دیواری هنگام استفاده از این سیستم جای هیچ تردیدی وجود ندارد. راندمان بالا و مصرف بهینه سوخت گاز از دیگر عواملی است که سازمان های اجرایی را تشویق به توسعه استفاده از پک های دیواری می کند. پک های دیواری فقط برای انواع پنکه بر اساس استانداردهای روز دنیا تایید شده و علاوه بر گرمایش منزل یا فضای تجاری از طریق رادیاتور یا فن یا گرمایش از کف، آب گرم را نیز برای مصرف کنندگان تامین می کند. . بلافاصله رزرو شد علاوه بر این، ترکیب این دستگاه با کولر از طریق کویل آب گرم می تواند علاوه بر صرفه جویی در مصرف انرژی، گرمایش راحت و ارزان تری را برای مصرف کنندگان فراهم کند. استفاده از دودکش مخصوص کواکسیال (دو جداره) در هنگام نصب پک دیواری این امکان را فراهم می کند که علاوه بر تخلیه دود تولید شده در حین کار با تجهیزات، هوای لازم برای تجهیزات را نیز برای دستگاه تامین کند. محیط خارجی. همچنین از محیط بیرونی تامین می شود و در نتیجه ایمنی مطلق برای مصرف کنندگان تضمین می شود.

روش عملکرد زمستانی پکیج دیواری

در زمستان، آب گرم مدار گرمایش را تامین می کند. با باز شدن شیر آب گرم، آب از طریق سنسور فشار میکروسوئیچ جریان می یابد، این سنسور فعال شده و با ارسال فرمان به سه شیر برقی از برد کنترل الکترونیکی، مدار رادیاتورها را به طور موقت قطع می کند. ، و آب در مدار گرمایش به مبدل حرارتی دوم می رود - لوله ای که منجر می شود. به این ترتیب آب گرم به صورت مستقیم تامین می شود، به محض بسته شدن شیر آب گرم، سه شیر برقی به طور خودکار آب گرم را از مدار گرمایش به مدار رادیاتور هدایت می کنند.

حالت کار تابستانی

در این حالت پک دیواری در صورت نیاز به آب گرم به صورت خودکار باز می شود. هنگامی که مصرف کننده یکی از شیرهای آب گرم را باز می کند، یک ریزتراشه سنسور فشار روی پنل کنترل الکترونیکی دستور فعال کردن مشعل را می دهد و آب گرم بلافاصله توسط مبدل حرارتی ثانویه پوسته و لوله تامین می شود. هنگامی که آب گرم روشن می شود، دستگاه بلافاصله خاموش می شود.

مزایای پکیج دیواری

از مزایای پکیج دیواری مستقل بودن هر واحد مسکونی از یکدیگر، مستقل بودن هر واحد مسکونی در تامین آب گرم و گرمایش محیط، عدم نیاز به ساخت موتورخانه مرکزی و سیستم کنترل شده در داخل ساختمان انجام خواهد شد، بدون هزینه شارژ و نگهداری، نصب، راه اندازی، سرویس و نگهداری آسان، راندمان بالاتر نسبت به موتورخانه مرکزی، ایمنی بالاتر به دلیل وجود سنسورهای مصرف آب گرم، سنسورهای گرمایش و دود. و اثر ، و غیره. در ساختمان اندازه کوچک تقریباً هم اندازه دستگاه که فضای زیادی را اشغال نمی کند، درجه حرارت را در حد لازم تنظیم می کند، آب گرم مداوم و فراوان را در مدت زمان کوتاهی تامین می کند، از اتلاف انرژی جلوگیری می کند و موارد دیگر گرمایش را تامین می کند. برای واحدهای مسکونی تا مساحت 350 مترمربع کارکرد آرام و بی صدا، راندمان حرارتی بالا و در عین حال صرفه جویی در مصرف سوخت، کوتاه کردن مسیر لوله انتقال آب گرم رادیاتور، مصرف مستقیم مستقیم به. در جاهایی که نیاز است در مصرف آب صرفه جویی کنید. و اتلاف وقت
 برای تعمیر پکیج دیواری به نمایندگی ایران رادیاتور تهران مراجعه نمایید.
معایب پوشش دیوار

علاوه بر مزایای فوق، تنها عیب پک دیواری این است که به اندازه کابینت آشپزخانه فضایی را اشغال می کند.

انواع پکیج

انواع بسته بندی: کفی، دیواری، دودکشی و پنکه ای.

نکات مهم در انتخاب پکیج دیواری:

دودکش ساختمانی

اندازه ساختمان

مصرف آب گرم مورد نیاز

اکسیژن رسانی به دستگاه

نکته بسیار مهم در انتخاب پکیج دیواری وضعیت دودکش ساختمان است. برای حل مشکل دودکش، در ساختمان هایی که دودکش مناسبی برای کار تجهیزات وجود ندارد، تجهیزات در دو نسخه یکی دودکش دار و دیگری فن دار طراحی می شود. علاوه بر این که هر کیلووات برق دستگاه به یک متر مکعب فضا نیاز دارد، فضای اتاقی که دستگاه در آن نصب می شود باید با اتصال دائمی به محیط خارجی خارج از اتاق محل نصب دستگاه متصل شود. دریچه را باز کنید تا اکسیژن مورد نیاز دستگاه از اتمسفر بیرون اتاق تامین شود. محل نصب دستگاه باید ایمن بوده و در صورت نشتی احتمالی گاز در اتاق جمع نشود.

محل نصب پکیج دیواری

محل نصب پکیج دیواری باید دارای شرایط زیر باشد، بالای اجاق گاز و سایر مولدهای حرارتی نباشد. حداقل فاصله دستگاه از دیوار مقابل یک متر می باشد. حداکثر فاصله از دیوار یا کابینت در دو طرف باید 15 سانتی متر باشد. حداقل فاصله از کف تا کف بسته 120 سانتی متر است. حداکثر فاصله عمودی از درپوش تنظیم پکیج تا شیر لوله باید 30 سانتی متر باشد. ترجیحاً بسته به دریچه گاز لوله می توان دستگاه های کوچکتری را نصب کرد. . افزایش فاصله پکیج و شیر باعث افزایش مکش دستگاه می شود اگر قصد خرید پکیج دیواری دودکش دار را دارید و می خواهید پکیج را در کابینت نصب کنید، مطمئن شوید که دستگاه به اکسیژن نیاز دارد. برای سوختن درب کابینت باید بسته شود.

  • ۰۳/۰۴/۲۶
  • مهسا فرقانی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی