معرف

معرفی کننده برترین سایتها و صفحات وب

معرف

معرفی کننده برترین سایتها و صفحات وب

در این سایت خواهید توانست بهترین صفحات وب، سایتها و وبلاگها را مشاهده نمائید. این صفحه به صورت پی در پی بروزرسانی خواهد شد.

  • ۰
  • ۰


ورق استیل طلایی مات: خرید ورق استیل طلا برای استفاده در طراحی نمای داخلی و خارجی ساختمان ها رایج است. به همین دلیل به این محصول ورق استیل تزئینی نیز می گویند. البته این محصول تنها برای نما و زیبایی سازه ها کاربرد ندارد. همچنین می توان از آن برای ساخت انواع لوازم خانگی و محصولات سایر صنایع استفاده کرد.

قیمت کاغذ متالیک طلا در مقایسه با انواع دیگر این کاغذ کمی بالاتر است و دلیل آن زیبایی است که این کاغذ به محصولات نهایی می افزاید. در حال حاضر خرید این محصولات از طریق فروشگاه اینترنتی سامان تجارت امکان پذیر است.

ورق استیل طلای مات

انواع ورق های فولادی دارای خواص منحصر به فردی هستند. این ملحفه ها صرف نظر از مات یا براق بودن ظاهری زیبا و زیبا دارند. از طرفی مطمئن باشید این ظاهر زیبا تا سالیان سال ماندگار خواهد بود. زیرا ورق فولادی مقاومت به خوردگی بالایی دارد و به راحتی پوسیده و فرسوده نمی شود. این سطح از مقاومت به دلیل وجود عناصر مهمی مانند کروم و نیکل در ورق فولادی است.

طبقه بندی ورق های فولادی

به طور کلی این ورق ها به دو دسته تقسیم می شوند. ورق فولادی بگیرید و ورق فولادی نگیرید. این طبقه بندی بر اساس توانایی ورق فولاد در جذب آهنربا است، بنابراین برای هر یک از این انواع کاربردهای متفاوتی وجود دارد. ورق های فولادی از نظر کاربرد به دو دسته ورق های صنعتی و ورق های فولادی تزئینی و ورق های استنلس استیل با طلای مات در دسته ورق های فولادی تزئینی طبقه بندی می شوند.

کاشی با ورق فلزی 01

انواع فولاد طلا

ورق های آهنی تزیینی در رنگ های مختلف در بازار موجود است. مانند ورق استیل رزگلد ظاهری زیبا و منحصر به فرد دارد. از دسته فویل های تزئینی، انواع ورق طلا وجود دارد که عبارتند از:

ورق فولادی با روکش جینتانگ

این کاغذها ظاهری عمداً تیز دارند. استحکام کم نور یکی از ویژگی های این کاغذ است که کاربردهای فراوانی در انواع صنایع به ویژه در طراحی تزئینی دارد.

فویل استیل طلایی طرح دار

صفحات استیل طرح دار نیز طرفداران خود را دارند. از این ورق ها برای تولید محصولات متنوعی استفاده می شود که در معرض دید عموم قرار می گیرد. طراحی پنل ها می تواند توسط مشتری و کاربر نهایی انتخاب شود. این ورق ها برای تبلیغات و زیباسازی واحدهای تجاری کاربرد فراوانی دارند.

آینه یا آینه ورق طلا

این نوع ورق های فلزی براق دارای انعکاس نور بالایی هستند، بنابراین در طراحی به خصوص در هتل ها، آسانسورها، گنبدها و گلدسته ها و غیره کاربرد فراوانی دارند.

ورق طلا

در این دسته گرد و غبار کمتری روی سطح ورق رسوب می کند و بازتاب نور کمتر است. از این نوع بیشتر برای نمای بیرونی ساختمان ها و دیوارهای آسانسور استفاده می شود.
 

  • ۰۳/۰۶/۰۶
  • مهسا فرقانی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی