معرف

معرفی کننده برترین سایتها و صفحات وب

معرف

معرفی کننده برترین سایتها و صفحات وب

در این سایت خواهید توانست بهترین صفحات وب، سایتها و وبلاگها را مشاهده نمائید. این صفحه به صورت پی در پی بروزرسانی خواهد شد.

  • ۰
  • ۰

پاکسازی پوست یکی از مهم ترین روش های مراقبت از پوست برای خانم ها و آقایان است که توسط متخصصان، متخصصان پوست و مو، آرایشگران و هنرمندان آرایش به شدت توصیه می شود. اما باید بدانید که چگونه روش های تمیز کردن صحیح و اصولی را انجام دهید و چگونه می توانید آن را به درستی انجام دهید.


همه چیز درباره پاکسازی پوست و روش های آن
پاکسازی یکی از مهم ترین محصولات مراقبت از پوست برای زنان و مردان است که توسط متخصصان پزشکی، متخصصان سلامت پوست و مو، تأثیرگذاران زیبایی و هنرمندان آرایش به شدت توصیه می شود. اما باید دانست که چگونه روش های نظافت را به درستی و ابتدایی انجام دهیم و چه کارهایی را می توان به درستی انجام داد.


منظور از تمیز کردن پوست چیست؟
پاکسازی یک اصطلاح بسیار گسترده و گسترده برای تعریف رویکرد ترکیبی مراقبت از پوست است که دارای سه هدف است. هر کدام از این اهداف فواید منحصر به فرد و متفاوتی برای پوست دارند.
سلول های مرده را از بین ببرید
تمیز کردن از خاک و چربی
کمک به پوست با هدایت، تغذیه و بهبود گردش خون
حذف سلول های مرده


سطح پوست یا اپیدرم از لایه شاخی و سلول های مرده تشکیل شده است. این سلول ها در لایه بالایی و بالایی اپیدرم قرار دارند. سلول های قرنیه وظیفه محافظت از پوست بدن را بر عهده دارند که به عنوان اولین خط دفاعی بدن در برابر عوامل خارجی و بیماری زا شناخته می شود. بدن هر 30 روز یک بار لایه شاخی را جایگزین می کند. گاهی این پوست مرده در سطح پوست تجمع می یابد. لایه برداری یا لایه برداری دوره ای بیشتر می تواند این سلول های مرده را از سطح پوست شما پاک کند و به شما کمک کند پوستی شاداب تر و روشن تر داشته باشید.
یکی از مشکلات لایه برداری این است که اگر این کار را درست انجام ندهید، پوستتان می سوزد. به عنوان مثال برخی افراد صورت خود را با کیسه آب می شستند. بعد از آغشتن صورتشان به گل بسیار تمیز شدند. این پوست قرمز یعنی همان التهاب. وقتی صورت خود را به این روش تمیز می کنید، پوست شما به سرعت پیر می شود و به مرور زمان چین و چروک های عمیق روی پوست شما ظاهر می شود.


خاک و چربی را تمیز کنید
روغن های ضروری که روی پوست باقی می مانند، وظیفه حفظ رطوبت پوست را بر عهده دارند. این روغن خاصیت ضد میکروبی نیز دارد. اما در برخی افراد این روغن منافذ پوست را کاملا می بندد و باعث ایجاد آکنه و جوش می شود. عملکرد پاک کنندگی چربی اضافی روی پوست را کنترل می کند و پوست را از آلودگی ها و آلودگی ها کاملا پاک می کند.
یکی از بزرگترین مشکلات محصولات مراقبت از پوست که باعث حذف چربی می شوند این است که مصرف کنندگان از آنها استفاده می کنند. همین کار اسانس های پوست را از بین می برد. استفاده از پاک کننده ها و لایه بردارها نه تنها به پوست شما کمک می کند، بلکه به آن آسیب هم می رساند.


با آبرسانی، تغذیه و بهبود گردش خون به پوست کمک می کند
برخی روش‌های پاک‌سازی، از جمله سیگار کشیدن و ماساژ صورت، می‌توانند به خونرسانی پوست کمک زیادی کنند. ماساژ همچنین می تواند عوامل ضد التهابی و ضد پیری پوست را آزاد کند. ماساژ پوست سر از ریزش بیش از حد مو نیز جلوگیری می کند. استفاده از لوسیون ها و کرم های مخصوصی که در روش های پاکسازی مورد استفاده قرار می گیرند، پوست را هیدراته، ویتامینه و تغذیه می کند. این محصولات نقش مهمی در بهبود بافت، رنگ و قوام پوست دارند.

https://fatemehhabashi.com/skin-cleaning/
شناخت انواع پوست:
پوست های چرب: براق، چرب و مستعد آکنه، ضخیم و دارای منافذ باز هستند.
پوست خشک: شفاف با منافذ کوچک و احساس کشیدگی در سطح پوست. آنها دارای لک و کک و مک هستند.
پوست های خشک و حساس: تمام ویژگی های پوست خشک را دارند، علاوه بر آن به آن واکنش نشان می دهند و به سرعت پخش می شوند.
پوست مختلط: ناحیه T صورت (پیشانی و چانه چرب) و ناحیه U صورت (کناره لب ها، زیر چشم ها) خشک است و پوست احساس کشیدگی می کند.


مقدمه ای بر تکنیک های پاکسازی پوست
انواع روش های مراقبت از پوست از جمله سالن های خانگی و درمان های زیبایی وجود دارد و درمان ها با استفاده از جدیدترین تجهیزات انجام می شود.


روش بالینی پاکسازی پوست
این روش یکی از مطمئن ترین روش هایی است که توسط متخصصان و پزشکان انجام می شود و به جوانسازی پوست نیز کمک می کند.


سطح پوست
محصولات مراقبت از صورت عمدتاً برای تغذیه پوست و مقاصد درمانی استفاده می شوند که شامل اقدامات مختلفی مانند ماساژ صورت، پاکسازی، لایه برداری، بخور و رفع ضایعات پوستی است. پاکسازی صورت و گردن به عنوان یکی از محبوب ترین و موثرترین روش های پاکسازی بالینی در جهان شناخته شده است.


درمان پوست با لیزر
پاکسازی پوست با لیزر درمانی تهاجمی است. به همین دلیل، ضایعات کوچک و مکرر روی پوست ایجاد می شود. این زخم‌ها پوست را تحریک کرده و سلول‌های جدیدی را تشکیل می‌دهند که باعث می‌شود اسکارهای آکنه، لکه‌های پیری، چین و چروک و خطوط ریز از روی صورت ناپدید شوند. تمیز کردن با لیزر همچنین منافذ بزرگ و بافت پوست را کاهش می دهد.
لایه برداری پوست با لیزر با کمک روش های مختلف مانند نور درمانی (LED تراپی) و روش های دیگر می تواند گزینه خوبی برای درمان پوست شما باشد.


پاکسازی پوست با میکرودرم ابریژن
پاکسازی پوست با مدرم ابریژن یکی دیگر از روش های بالینی کم تهاجمی است که سلول های مرده و ناخالصی های پوست را با برداشتن لایه بالایی پوست به طور کامل از بین می برد. در نتیجه با استفاده از این روش ظاهری جوان خواهید دید. بهبود گردش سلولی و افزایش تولید الاستین و کلاژن از مشخصه های میکرودرم ابریژن است. https://fatemehhabashi.com/


پاکسازی پوست با میکرونیدلینگ
میکرونیدلینگ یکی از جدیدترین روش های پاکسازی پوست است که تاثیر بسزایی در درمان و از بین بردن جای زخم و آکنه دارد.این روش روشی غیر تهاجمی با هدف جوانسازی و تغذیه پوست محسوب می شود.
متخصص یا اپراتور هنگام انجام میکرونیدلینگ از دستگاهی با سوزن‌های کوچک استفاده می‌کند که با فشار معینی سوراخ‌های عمیقی در سطح پوست ایجاد می‌کند که فضایی برای ورود سرم و مواد مراقبتی ویژه ایجاد می‌کند.


به طور کلی، میکرونیدلینگ به بهبود موارد زیر کمک می کند:
جوش های جوانی
لکه های پیری یا اسکار روی پوست
منافذ باز و بزرگ پوست
اسکار
عدم خاصیت ارتجاعی پوست.
چین و چروک و خطوط پوست
آسیب خورشید
 

  • ۰۱/۱۱/۲۲
  • مهسا فرقانی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی