معرف

معرفی کننده برترین سایتها و صفحات وب

معرف

معرفی کننده برترین سایتها و صفحات وب

در این سایت خواهید توانست بهترین صفحات وب، سایتها و وبلاگها را مشاهده نمائید. این صفحه به صورت پی در پی بروزرسانی خواهد شد.

  • ۰
  • ۰

در واقع کرم پودر دائم برای ایجاد رنگ یکنواخت و زیبا و همچنین یکدست کردن و پوششی برای عیوب پوست مورد استفاده قرار می گیرد. کرم پودرها در تنوع های مختلفی تولید و در دسترس عموم قرار می‌گیرد. اصولاً از کرم پودرها در جهت برطرف کردن عیوب پو ست  صورت   استفاده میشود . همچنین بدلیل دارا بودن رنگ های متنوع و مناسب با انواع پوست ها است.  و به عنوان کرم گریم هم می توان استفاده نمود تا در صورتی که بخواهید رنگ پوستی را به صورت کامل تغییر دهید می توانید از این کرم پودرها استفاده نمایید.

آموزش کرم پودر دائم برای داشتن پوست شفاف
آموزش کرم پودر دائم برای داشتن پوست شفاف

انواع کرم پودر دائم در بازار

کرم  پودر مخصوص پوست به دو صورت کلی مایع و پنکیکی در بازار موجود است و مورد استفاده قرار می گیرد در قسمت کرم پودر که به نام کرم مایع نیز معروف است، شما آن را در قوطی یا شیشه  کوچکی تهیه می کنید، که توسط قسمت پمپی  آن را بر روی پوست پخش می نماید. اما قسمت کرم پودر پنکیک که  به حالت پودر موجود می باشدو توسط پد بهداشتی پنکیک آن را بر روی صورت ماساژ می دهیم و در هر دو حالت موجب تغییر رنگ پوست می‌گردد.

آرایش دائم با کرم پودر

در برخی از مواقع مشاهده می شود که افراد زیادی دوست دارند آرایش دائمی را بر روی پوست خود داشته باشند، همانطور که می دانید امروزه داشتن آرایش های ثابت بر روی پوست بسیار رواج پیدا کرده است. از جمله کاشت ابرو  توسط رنگ و یا همچنین کشیدن خط چشم و خط بن مژه تمامی این ها از نوع آرایش هایی است که به صورت ثابت بر روی پوست طراحی می‌شود. به همین جهت در این راستا می‌توان به کرم پودر ثابت پوست هم اشاره نمود، که در واقع می‌توان گفت: این هم یکی دیگر از انواع آرایش دائم بر روی پوست می باشد. ولی بایدتوجه داشت،که پوست  باید به صورت کلی شرایط مناسب جهت قرار گرفتن کرم پودر دائم را بر روی خود داشته باشد.

همانطور که میدانید کرم پودرها از طریق تزریق به زیر پوست وارد شده و سپس متخصص پوست با ماساژ دادن پوست کرم پودر وارد شده را در زیر پوست پخش می نماید و موجب می گردد تا رنگ پوست و مدتی معین تغییر رنگ داشته باشد. به همین جهت هر شخصی نمی‌تواند این عمل را انجام دهد زیرا باید پوست شرایط زمینه‌ای را نسبت به پذیرش تزریق کرم پودر دائم داشته باشد.

کرم پودر دائم، تکنولوژی مدرن و جدید

تزریق کرم پودر دائم یکی از تکنولوژی های بسیار مدرن و امروزی میباشد، که در واقع در سال ۲۰۱۳ به صورت عمومی وارد بازار شد که توسط یک شرکت لهستانی برای اولین بار به بازار عرضه گردید افراد زیادی که بسیار به شادابی و سلامت پوست خود اهمیت می دادند و همچنین علاقه زیادی به داشتن آرایش دائم بر روی پوست نظر داشتند از این روش استقبال نمودند .

فواید کرم پودر دائم

در واقع استفاده کرم پودر روی پوست باعث می گردد که پوستی یکدست و بدون لک داشته باشیم و هر ساعت از شبانه روز بتوانیم از داشتن پوستی صاف و بدون لک و رنگ دلخواه لذت برید. شاید یکی از عواملی که موجب می گردد تا خواهان این امر زیاد گردند وجود زیبایی است که به پوست می دهد.

برای ایجاد کرم پودر دائم بر روی پوست از تکنولوژی نانو استفاده می گردد. در واقع می توان گفت به کمک سوزن های نانو که سوزنهای های بسیار ریز می باشند و یا همچنین توسط تکنولوژی میکرونیدلینگ رنگدانه‌های موجود را زیر پوست تزریق می‌کند و توسط ماساژ موجب می گردد که تحریک فرآیند کلاژن سازی پوست را فعال نماید.

 

صفحه آموزش کرم پودر دائم توسط فاطمه حبشیhttps://fatemehhabashi.com/permanent-powder-cream/

  • ۹۹/۰۷/۲۰
  • مهسا فرقانی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی